خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از عوامل مهم بازدارندگی بعد از دفاع مقدس و تجربیات این دوران، وجود نیروی مسلح پویا، آگاه، بصیر و ولایتمدار است که باید این نعمت را قدر بدانیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۲۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
یکی از عوامل مهم بازدارندگی وجود نیروی مسلح پویا، آگاه، بصیر و ولایتمدار است
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن حسن‌زاده در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امروز ارتش از افتخارات نیرو‌های مسلح و کشور و ملت ماست و بازوی پرتوان و پرافتخار نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه فرمایشات و بیانات ارزشمندی از امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد ارتش و توانمندی ارتش مکتبی داریم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در چند سال اخیر توانمندی ارزشمندی داشته و در رزمایش‌های بزرگ از نزدیک شاهد بودیم و برای همه همکاران و هم‌رزمان خود در ارتش آرزوی موفقیت داریم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی، نیروی مسلح متحد، منسجم و یکپارچه است و با وجود ارتش پرتوان و غیور، نیروی انتظامی مقتدر و فعال در عرصه کشور و سپاه و بسیج، نیروی مسلح توانمند ایجاد شده است که در منطقه و جهان موردتوجه قرار دارد.
حسن‌زاده تأکید کرد: یکی از عوامل مهم بازدارندگی بعد از دفاع مقدس و تجربیات این دوران، وجود نیروی مسلح پویا، آگاه، بصیر و ولایتمدار است که باید این نعمت را قدر بدانیم.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی موجب امنیت کامل کشور شده است و باید قدر انسجام که موجب هم‌افزایی می‌شود و امنیت پایدار را توسعه می‌دهد، بدانیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مجموعه کادر و پرسنل سپاه شاهرود هماهنگ و پرتوان در استان هستند، افزود: همکاران ارتشی ما از نزدیک شاهد فعالیت سپاه شاهرود بودند و سال گذشته برنامه اجلاسیه شهدا را دیدید که کار‌های حجیم و فرهنگی با تعامل انجام شد و ادامه خواهد داشت.
حسن‌زاده با اشاره به سوم خردادماه گفت: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برنامه‌ای به مناسبت سوم خرداد در استان سمنان داشته باشند و به این منظور جلسه‌ای برگزار و وفاق ایجاد شود تا این همایش را در سمنان برگزار کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها