سیفی کناری: آیین ترتیل‌خوانی و جزء خوانی قرآن کریم با عنوان سی شب در ماه مبارک رمضان در200 بقعه متبرکه مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۱۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری با تشریح برنامه عملکرد برنامه‌ای سال ۹۷ حوزه کاری خود اظهار کرد: بیش از 30 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی در سال جاری برگزار می‌شود. 

وی با اعلام برگزاری دو دوره تخصصی تربیت و ارتقای سطح داوران رشته‌های مختلف مسابقات در مراحل شهرستانی و استانی،گفت: 122 مسابقه حفظ قرائت، ترتیل و معارف قرآن کریم، اذان و... بزرگسالان ویژه برادران و خواهران در مرحله شهرستانی و استانی در مازندران برگزار می‌شود. 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه  مازندران ادامه داد: برگزاری چهار دوره آماده‌سازی و اعزام منتخبان مسابقات ویژه راه یافتگان به مسابقات استانی و کشوری و دو دوره ارتقای سطح حفاظ و قاریان ممتاز استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال 97 خواهد بود.

این مسؤول احصاء و اجرای امینانه نیات موقوفات قرآنی و تشویق مردم برای ایجاد موقوفات قرآنی را جهت پیشبرد امورات قرآنی مهم توصیف کرد.

سیفی‌کناری با اشاره به اجرای طرح تربیت حفظ قرآن کریم گفت: تربیت حافظان قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی، برنامه‌ریزی برای آموزش عمومی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و تربیت 20 مربی قرآن کریم نیز از برنامه‌های مهم اوقاف است.

وی در پایان گفت: آیین ترتیل‌خوانی و جزء خوانی قرآن کریم با عنوان سی شب در ماه مبارک رمضان در200 بقعه متبرکه مازندران اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها