بازدید اعضای شورای شهر تهران از مراکز فرهنگی شهرری

خبرگزاری بسیج: اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در نخستین تهرانگردی خود در سال ۱۳۹۷ به همراه گروهی از مدیران شهری و اصحاب رسانه های مختلف، به بازدید از محلات، اماکن و مراکز فرهنگی و هنری شهرری پرداختند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۸۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای این بازدید، حاضران به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رفتند و سپس از قلعه گبری، باغ ملک، کارخانه قدیمی سیمان، چشمه علی و امامزاده عبدالله (ع) و مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی بازدید کردند.

«احمد مسجد جامعی» عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به لزوم احیاء بناهای تاریخی شهرری با هدف احیای زندگی در این محدوده گفت: شهرری دارای تاریخی کهن، میراثی ماندگار و چهره های بزرگی است که باید این میراث به خوبی به آیندگان منتقل شود.

در این دیدار حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش، سید احمد احمد صفوی شهردار منطقه 20، مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و سایر مسئولین شهرری حضور داشتند.

حاضران از مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی به عنوان تنها مرکز فرهنگی و هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری دیدار کردند و بر توسعه فضاهای فرهنگی این شهرستان ری تأکید کردند.

 

 

ارسال نظرات