خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ری، مصوبات اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران را فصل مهمی در توسعه زیر ساخت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری دانست.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۷۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید محمد موسوی» اظهار داشت: ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در بخش های مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران با همکاری شهرداری ها و استانداری، ایجاد مجوعه فرهنگی و هنری خاور شهر با همکاری شورای بخش، تعمیر و تجهیز 2 کتابخانه رازی و امام خمینی (ره) شهرری، تغییر کاربری ساختمان ها و مدارس روستا ها به عنوان کتابخانه و مرکز فرهنگی، ساخت سالن های چند منظوره در روستاهای فاقد دهیاری جهت استفاده برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و احداث هنرستان هنرهای زیبا در شهرری را از مهترین مصوبات این شورا ذکر کرد.

 

وی افزود: با توجه به عدم تناسب فضاهای فرهنگی نسبت به جمعیت و سرانه فرهنگی مورد نیاز، ضروری است تا ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش اعتبارات، امکانات و اختیارات ارتقاء یابد واعتبارات بیشتری برای اجرای برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری تخصیص یابد.

 

وی یاد آور شد: طرح جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی، برگزاری نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری ویژه ماه مبارک رمضان در باقر شهر، تعمیر، تجهیز و توسعه مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفتوح رازی به عنوان سالن سینمایی و تئاتر شهر نیز در دست اقدام است.

 

وی همچنین از بخشداری ها و شهرداری خواست تا برای ایجاد برای  سالن سینمایی با اکران فیلم های روز با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

ارسال نظرات