فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمنان انقلاب می دانند تدابیر نائب امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای که سپاه آن را به استراتژی تبدیل می کند باعث خنثی شدن نقشه هایشان می شود و همین دلیل دشمنی با سپاه است.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد، در سالروز تاسیس سپاه پاسداران امام خمینی(ره) گفت: آرزوی انبیاء الهی و ائمه معصوم (ع) تشکیل حکومت دینی بوده است؛ حال سوال اینجاست که چرا نتوانستند این حکومت را تشکیل دهند زیرا نیروی منسجم با اعتقادات قوی که همراهیشان کند را نداشتند.

سردار اکبر فتوحی اظهار کرد: انبیاء الهی مانند حضرت ابراهیم توانستند طاغوت رابیرون کنند و حکومت نیز تشکیل دهند اما حکومت دینی تشکیل نشد؛ اما در انقلاب توحیدی مردم ایران در سال 57، مردم به رهبری امام خمینی(ره) طاغوت را بیرون کردند، حکومت تشکیل شد و بنا بر تشخیص امام (ره) در سال 58 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: سپاه تشکیل شده از افراد متدین انقلابی که وظیفه شان حفظ و ارتقاء ارزش های دینی و انقلابی است.

فتوحی اذعان کرد: سپاه باید در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد، سپاه ارگانی قابل تغییر است و مرتب هر جا که انقلاب نیاز داشته باشد اعم از فرهنگ، عمران، اقتصاد، علم، کرامت انسانی و غیره حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) درباره سپاه میفرمایند: اگر سپاه نبود کشور نبود و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای نیز می‌فرمایند از جمع پاسداران بوی بهشت استشمام می کنم.

فتوحی تصریح کرد: در طول انقلاب هر جا توطئه‌ای بوده است سپاه لبیک گفته و همه توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کرده است، امروز سپاه با مهندسی امام خامنه ای از مرزها عبور کرده و مدل مردمی بسیج در عراق، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان و پاکستان اجرا شده است.

وی گفت: سپاه هنر و علم خود را در راستای امنیت، عمران و غیره در سطح جهان اسلام به مردم پیونده زده است.

فرمانده سابق سپاه الغدیر عنوان کرد: حمله به سپاه حمله به قرآن مجید و حمله به دین است چون دشمن دین ما را هدف قرار داده است و همه هجمهه ها علیه سپاه به این خاطر است که همه توطئه‌ها، فتنه‌ها، جنگ، کودتا و درواقع همه نقشه‌های شوم استکبار و دشمنان را علیه اسلام و انقلاب با همراهی ارتش و نیروی انتظامی خنثی کرده است.

فتوحی اذعان کرد: دشمنان انقلاب می دانند تدابیر نائب امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای که سپاه آن را به استراتژی تبدیل می کند باعث خنثی شدن نقشه هایشان می شود و همین دلیل دشمنی با سپاه است.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همه ماست که با مطالبه گری از دولت بخواهیم حکومت دینی در همه ابعاد کشور اجرا شده تا مدل حکومت دینی را به تمام دنیا صادر کنیم و از این طریق زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.
ارسال نظرات