خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: سپاه پاسداران نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و امروز نقش مهمی در عرصه های مختلف فرهنگی و سازندگی کشور دارد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۶۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب  ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسداراظهار داشت: نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار مایه افتخار و مباهات برای پاسداران غیور کشور بوده و وظیفه آنها را در حفظ و حراست از میهن اسلامی سنگین ترکرده است.

 

وی بر لزوم تکریم و پاسداشت جانبازان تاکید کرد و گفت: جانبازان عزیز و دلاور انقلاب اسلامی امنیت و آسایش ملت را بر آسایش خود ترجیح دادند و در حقیقت می‌توان گفت آنها شهیدان زنده انقلاب اسلامی هستند.

 

امام جمعه سرپل ذهاب  بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس پاسداران با تمام وجود از انقلاب اسلامی پاسداری کردند و بعد از انقلاب نیز برای پاسداری از کشور رشادتها و اقدامات بسیاری در زمینه های مختلف فرهنگی انجام داده اند.

 

وی نهضت امام حسین(ع) را در جهت اخلاقی شدن جامعه آن زمان دانست و بیان داشت: ایشان اخلاق مداری در جامعه را بسیار لازم می دانست و همواره سعی می کرد تا مردم این امر مهم را رعایت کنند.

ارسال نظرات