سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد خبر داد:
ابوالفضل کرمانی نسب در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد از اقدام متفاوت این گروه سرود با تولید اثر به زبان عربی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۶۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ وی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:گروه سرود عاشقان ولایت یزد امسال به مناسبت نیمه شعبان در اقدامی متفاوت اثری متفاوت به زبان عربی تولید می‌کند این اثر که با شعری از آل کثیر و آهنگسازی حسن برزگری و اجرای این گروه کشوری می‌باشد و به زودی منتشر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از تولید این اثر عرض ادب و ارادت این گروه به آستان امام عصر (عج) به زبان عربی برای استفاده عربزبانان می‌باشد، در تهیه این اثر که حدود یکماه زمان صرف شده است توجه ویژه به قرائت صحیح و لهجه فصیح عربی و استفاده از قاریان برتر دانش آموزی استان جهت تولید اثری فاخر مورد توجه قرار گرفته است.
کرمانی نسب در ادامه اذعان کرد: جهت انتشار این اثر طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در بعضی از شبکه‌های عربی جهت انتشار ارسال گردیده و فعالان فرهنگی و مبلغان مذهبی جهت انتشار در بعضی از کشور‌های عربی نیجریه، لبنان، سوریه و عراق اعلام آمادگی کرده و از این اقدام گروه سرود عاشقان ولایت یزد تشکر و تقدیر کرده اند پیشتر این گروه آثاری به زبان انگلیسی منتشر کرده که مورد استقبال توریست‌ها و مخاطبان خارجی قرار گرفته است.
این گروه سرود قدمت ۳۶ ساله دارد که البته چهار سال بصورت ویژه فعالیت می‌نمایند و کسب رتبه نخست در پنجمین جشنواره سراسری تولیدات هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج مدرسه عشق در سال ۹۶ از افتخارات این گروه سرود می‌باشد. علاقه مندان می‌توانند با تایپ گروه سرود عاشقان ولایت یزد در قسمت جستجوگر اینترنت، و مراجعه به این سایت کلیپ‌های ساخته شده توسط این گروه سرود را مشاهده کنند. ضمناً کانال ارتباطی سروش این گروه سرود به نشانی @ sorood.ir می‌باشد.
ارسال نظرات