خبرگزاری بسیج: نخستین جلسه گردهمایی مسئولان مجامع خیرین مدرسه ساز 21 شهرستان تابعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران فردا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۴۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه گردهمایی مسئولان مجامع خیرین مدرسه ساز 21 شهرستان تابعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور یدالله شهباز بیگی، معاون پشتیبانی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مجید پیروزان، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران، سید هادی موجانی، رئیس مجمع خیرین شهرستان های استان و ... از ساعت 8 صبح تا 13 روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه جاری در سالن جلسات آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسه موضوعات مختلف حوزه خیرین مدرسه ساز در هرشهرستان به صورت مجزا مورد بررسی، نقد و چاره اندیشی قرار می گیرد و هر منطقه به مدت ده دقیقه گزارش سالانه مجمع خیرین شهرستان، تعداد کل سازه ها و ساختمان های احداث شده توسط خیرین از بدو تاسیس تا کنون، اسامی خیرین قدیمی و جدید و ... را ارائه می دهد و در نهایت موانع و مشکلات در زمینه ساخت و اجرای پروژه های خیرین مدرسه ساز در هر منطقه توسط مدیرعامل و رابطان مجامع بیان می شود و پس از جمع بندی نهایی به سمع و نظر مسئولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و سایر مسئولان و ادارات مرتبط با عملکرد خیرین خواهد رسید.

 

ارسال نظرات