خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولان در سایه زحمات جانبازان و ایثارگران مسئول شده اند و هرگز نباید آنها را فراموش کنند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۴۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز به همراه جمعی از مسئولان به دیدار جانبازان سرافراز استان و خانواده‌های آنان رفت.

 

این دیدار به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت. آیت الله علما به دیدار جانباز ۷۰ درصد نخاعی علی شاه حسینی رفت جانبازی که در سال ۵۹ به درجع جانبازی نائل آمد.

 

آیت الله علما در این دیدار با بیان اینکه بیماران قطع نخاعی مشکلات زیادی دارند، گفت: ما از دیدن این جانبازان دلاور روحیه می گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: ان شاءالله جانبازان عزیز همانطور که این نشاط را و روحیه را دارند آن را حفظ کنند، همه مسئولان بلا استثنا در سایه زحمات آنها امروز مسئول شدند و مسئولیت دارند و هرگز نباید آنها را فراموش کنند.

 

آیت الله علما همچنین به دیدار عبدالکریم محمدی جانباز هفتاد درصد رفت که از ناحیه هر دو چشم آسیب دیده و به درجه جانبازی نائل آمده است.

 

امام جمعه کرمانشاه سپس گفت: جانبازان دفاع مقدس امروز به خود می بالند که الگویشان ابوالفضل العباس(ع) است او که همواره در رکاب برادرش حسین (ع) بود.

ارسال نظرات