فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: قدرت نرم افزاری و تصمیم گیری که در ارتباط با انقلاب و ناشی از هدایت‌های مقام معظم رهبری است بسیاری از مسائل و مشکلات را حل می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۲۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با سردار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در محل دفتر فرماندهی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار نظری با اشاره به توانمندی‌های دفاعی کشور، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی بسیار قدرتمند است و توان نظامی ایران در وضعیت اطمینان‌بخشی قرار دارد.

وی چالش ذهنی برخی افراد را از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: برخی بدون قصد؛ توانمندی‌های موجود در کشور یا راهکار‌های همراه با نگاه انقلابی برای حل مشکلات در حوزه داخل و خارج را باور ندارند.

سردار نظری افزود: تا امنیت محله برقرار نشود نمی‌توان توقع داشت امنیت خانه‌های آن محله برقرار شود، وقتی نگاه اعتقادی شد مرز‌ها توسعه پیدا می‌کند، اما وقتی نگاه ملی شد مرز‌ها محدود می‌شود حتی از نگاه ملی و مسائل امنیتی نیزاگر امنیت محله برقرار شود خانه شما هم امن است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای به دلیل نداشتن عزم و اراده مجبورند مسیر خود را اصل بدانند در صورتی که قدرت نرم افزاری و تصمیم گیری که در ارتباط با انقلاب و ناشی از هدایت‌های مقام معظم رهبری است بسیاری از مسائل و مشکلات را حل می‌کند.

وی ترس از تهدید را یکی از عملیات‌های روانی دشمن و مایه نگرانی دانست و گفت: بیشتر از اینکه تهدید واقعیت داشته باشد ترس از تهدید نگران کننده است در واقع دشمنان ترس از تهدید را بزرگ می‌کنند مانند ترس از تحریم که برای ما بیشتر از تحریم مشکل ساز شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  با بیان اینکه ترس از آمریکا و داعش چالش‌های ذهنی است، عنوان کرد: راهبرد امریکا عملگرایی است به این معنا که اگر چیزی را مطرح می‌کنند به آن عمل می‌کنند مگر اینکه نتوانند پس جا‌هایی که عمل نمی‌کنند یعنی نمی‌توانند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها غیر مستقیم خود را درگیر مسائل می‌کنند، در مسائل اقتصادی اگر عرب‌ها سلاح هایشان را نخرند غرب دچار بحران می‌شود و جای تاسف دارد غرب با پول مسلمانان در حال اداره شدن است.

سردار نظری با بیان اینکه برای هر روستا نقشه راه جداگانه تعریف کردیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «ظرفیت هر روستایی با روستایی دیگر متفاوت است؛ لذا با توجه به ظرفیت هر روستا می‌توان آن روستا را آباد کرد».

وی گفت: اگر ما برای روستاییان اشتغال را فراهم کنیم مانع کوچ روستاییان به شهر‌ها خواهیم شد.

در ادامه حجت الاسلام احمد زاده، بیان کرد: متاسفانه عده‌ای وابسته مقام و جایگاه شغلی خود شدند و بدنه اداری کشور در بخش‌های تخصصی نیز این گونه است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، تصریح کرد: احیای قنات‌ها در شرایطی که این استان در وضعیت بحرانی قرار دارد بسیار اثر گذار است، اگر یک قنات احیا شود منبع پایداری خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها