هادی سیاسی پیشکسوت سپاه بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مستشاری در منطقه غرب آسیا نقش تاثیر گذار و بی بدیلی در تقویت محور مقاومت در برابر استکبار جهانی ایفا کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۱۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام مهدی عابدی در دیدار با سبزپوشان سپاه پاسداران تربت حیدریه با امام جمعه این شهر، اظهار کرد: امروز سپاه به یک نیروی مسلح منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و این اقتدار نهاد انقلابی نه بواسطه موشک‌ها و توان نظامی است بلکه به خاطر معنویت محوری است که در بدنه سپاه پاسداران می‌درخشد.

وی تصریح کرد: ورود سپاه به عرصه‌های مختلف کشور بواسطه حمایت از حزب و جناح خاصی نبوده و نیست، زیرا شانیت این نهاد انقلابی ایجاب می‌کند که هیچگاه خود را خرج دسته بندی‌های سیاسی نکند، لذا در هر نقطه که احساس شود انقلاب اسلامی در خطر و آسیب قرار گرفته سبزپوشان سپاه ورودی موفق و تاثیر گذار دارند.

عابدی اضافه کرد: این حضور نیرو‌های انقلابی برگرفته از اصل مهم قانون اساسی است که باید حافظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان باشد و این صیانت را تحت لوای، ولی فقیه جامعه به پیش می‌برد.

هادی سیاسی پیشکسوت سپاه اظهارکرد: امروز هر خطری که انقلاب سلامی را از داخل و خارج تهدید کند سبزپوشان سپاه پاسداران در کنار سایر نیرو‌های مسلح و پشتیبانی ملت سینه سپر کرده که می‌توان به نمونه اخیر آن در جبهه‌های مقاومت اشاره کرد.

مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مستشاری در منطقه غرب آسیا نقش تاثیر گذار و بی بدیلی در تقویت محور مقاومت در برابر استکبار جهانی ایفا کرد.

وی درپایان به حمله اخیر غربی‌ها در سوریه اشاره کرد و افزود: اوج ذلت جبهه استکبار در این حمله نمایان بود، بطوریکه موشک پرانی اخیر آمریکا نه تنها خللی در اراده محور مقاومت ایجاد نکرد بلکه بر عزم ملت سوریه برای مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و عوامل مزدور منطقه‌ای اش افزوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها