مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه جاری وارد کرمان می‌شود گفت: مراسم استقبال رسمی از این شهید مدافع حرم ساعت 9:30 صبح در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۱۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی گفت: شهید عجب‌گل غلامی از نیروهای تیپ فاطمیون است و  در سوریه به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه جاری وارد کرمان می‌شود گفت: مراسم استقبال رسمی از این شهید مدافع حرم ساعت 9:30 صبح در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه شهید عجب‌گل غلامی متولد سال 1374 است و به‌تازگی عقد بسته است افزود: این شهید در منطقه بوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسیده است.

وی با تشریح برنامه‌های حضور این شهید در کرمان بیان کرد: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عجب‌گل غلامی چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در بیت‌المهدی‌(عج) کرمان واقع در انتهای بلوار 22 بهمن برگزار می‌شود.

حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می‌شود افزود: مراسم تشییع و تدفین شهید عجب‌گل غلامی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 8 صبح از حسینیه ثارالله کرمان به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات