سردار غلامعلی ابوحمزه  در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه بسیار راه گشا است و آمادگی کامل داریم در کنار هم در راستای منویات رهبری فعالیت کنیم عنوان کرد: افتخار سپاه است که همیشه مطیع بدون چرای ولایت در هر زمانی بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۱۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه  در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با فرمانده و جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه آیت‌الله بهشتی در جمله‌ای سپاه را تبیین کردند و با تیزبینی و درک عمیق از اسلام گفتند اظهارداشت: دیدگاه وی این است که پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، بی‌شرمانه مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرند و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌های انقلاب حضور شجاعانه داشته است افزود: هر چقدر از عمر انقلاب می‌گذرد جمله شهید بهشتی بیشتر دیده می‌شود و دشمنی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه از دشمن توقعی نیست اما بعضی‌ها از داخل با اظهارات خود در زمین‌دشمن بازی می کنند بیان کرد: این اظهارات در عملکرد سپاه هیچ اثری ندارد اما باید مواظبت و مراقبت کرد که دشمن سوءاستفاده نکند.

وی با بیان اینکه انتظار است بعد از چهل سال از عمر عزتمندانه انقلاب اسلامی کاری نشود که دشمن بهره‌گیری کند افزود: اظهارات بعضی‌ها که خیال می‌کنند با این حرف‌ها به سپاه ضربه می‌زنند اشتباه است و این اظهارات در نهایت به انقلاب ما ضربه خواهد زد.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه هجمه‌های زیادی علیه ولایت‌فقیه راه‌اندازی می‌کنند گفت: این مسئله نشان از آن است هر مجموعه‌ای که اثرگذاری بیشتری داشته باشد بیشتر مورد دشمنی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود هر زمان دشمن از شما تعریف کرد بدانید کار شما اشتباه است بیان کرد: علت اصلی که سپاه در طول چهل سال انقلاب موفق بوده به واسطه حضور روحانیت در سپاه است که باعث طهارت روح و جسم در مجموعه سپاه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از دلایلی هم که جاهای دیگر حفظ نمی‌شوند به دلیل آن است که روحانیت در آنها حضور ندارد افزود: روحانیت باید نقش محوری داشته باشد و تجربه نشان داده که هر جا روحانیت در کنار کار بوده موفق‌تر عمل کردیم.

وی با بیان اینکه حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه بسیار راهگشا است و آمادگی کامل داریم در کنار هم در راستای منویات رهبری فعالیت کنیم عنوان کرد: افتخار سپاه است که همیشه مطیع بدون چرای ولایت در هر زمانی بوده است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه کنگره شهدای کرمان در حال برنامه‌ریزی است و از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان نیز در ستاد بهره‌گیری می‌کنیم افزود: ستاد کنگره شهدای کرمان تقاضای دیدار با رهبر معظم انقلاب دارد.

 

ارسال نظرات