خبرهای داغ:
فرماندار ملایر انجمن آجر ماشینی ملایر از ارسال 14 کامیون به میزان 200 تن آجر برای کمک به ساخت منازل مسکونی افراد بی‌بضاعت در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

ارسال 200 تن آجر برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاهعبدالعظیم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک اعیاد شعبان در حاشیه اعزام کامیون‌ها آجر به مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: با توجه به زلزله بسیار بزرگ و تلخ در بخش‌هایی از استان کرمانشاه به خصوص مناطق سر پل ذهاب و ازگله کمک‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی افزود: شهرستان ملایر نیز مانند دیگر شهرها حدود 40 کامیون کمک‌های غیر نقدی و لوازم مورد نیاز زلزله‌زدگان به این مناطق ارسال کرد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر در مشارکت امور خیر پیشگام بوده که جای تقدیر دارد، عنوان کرد: در همین زمینه انجمن آجر ماشینی ملایر نیز پیش قدم شده است.

وی گفت: انجمن آجر ماشینی ملایر تعدادی کامیون آجر برای ساخت منازل مسکونی افراد بی بضاعت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به این مناطق ارسال کرد.

 رضایی خاطرنشان کرد: این انجمن 14 کامیون را پیش بینی کرده که به میزان 200 تن آجر خواهد بود و تاکنون اعزام شده و این کار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات