امام جمعه زرند در جمع جانبازان زرند: امنیت و آسایش امروز کشور مدیون فداکاری جانبازان و خانواده‌های آنان است که با اهدا جان خود برای کشور امنیت به ارمغان آورده و افتخار بزرگی را نصیب ما کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۰۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند مراسم جشن با شکوهی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرماندهی سپاه، مدیرکل حج و زیارت استان و جمع کثیری از جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس درمحل سالن سینمای آزادی شهرستان زرند برگزار شد.


این مراسم که با اجرای چندین برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری همراه بود حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زرند ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) وروز جانباز وگرامیداشت اعیاد خجسته شعبانیه طی سخنانی اظهار داشت: شما جانبازان عزیز شهدای زنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید ونظام مقدس جمهوری اسلامی میراث امام، میراث شهداء و میراث شما جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس هست که ما به آن افتخار می‌کنیم.
امام جمعه زرند افزود: همانطور که تا دیروز وظیفه جهاد و حرکت درراه خدا وظیفه شما بود و بنحو احسن شما این وظیفه بزرگ را انحام داده ایدو پیروز و سربلند بیرون آمدید، امروزهم که دشمن تهاجم فرهنگی به ارکان نظام جمهوری اسلامی راشروع نموده همه جانبازان این وظیفه دفاع، جهاد و حمایت از، ولی فقیه و رهبر عزیز و جانشین امام زمان (عج) را بعهده دارند تا به کشور آسیبی وارد نشود.
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زرند خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش امروزکشور مدیون فداکاری جانبازان و خانواده‌های آنان است که با اهدا جان خود برای کشور امنیت به ارمغان آورده و افتخار بزرگی را نصیب ما کردند.
امام جمعه زرند در ادامه افزود: این درس بزرگ ایستادگی و مقاومت را آقا ابوالفضل العباس (ع) جانباز کربلا به ما آموخت درس وفاداری نسبت به امام خود حضرت اباعبدالحسین (ع) که این درس برای همه ملت ایران اسلامی است چراکه جانبازان نظام جمهوری اسلامی اسوه ایمان، ایستادگی و رشادت هستند
وی تصریح نمود: شما جانبازان عزیز زمینه سازان آن ظهور بزرگ هستید، زمینه ساز نجات بشریت واین کار بسیار بزرگی است.
شایان ذکر است: در خاتمه این مراسم به تعدای از جانبازان که نام آن‌ها عباس بود وتولدآن‌ها نیز همزمان با این روز بزرگ بود جوایزی برسم یادبود اهداء گردید
ارسال نظرات