خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس در یادواره سردار شهید مهدی صبوری:

جایگزینی رفاه طلبی به جای شهادت طلبی هدف دشمن است

امام جمعه موقت شهر فردوس با بیان اینکه دشمن به دنبال کم رنگ کردن رنگ شهدا در جامعه امروز ما است گفت : هدف دشمنان اینست که می خواهند دو کار انجام بدهند هدف اول زدن ولایت فقیه و دوم جایگزینی رفاه طلبی به جای شهادت طلبی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین کامجو امام جمعه موقت شهر فردوس در یادواره سردار شهید مهدی صبوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : رنگ زندگی باید رنگ شهدا باشد .

وی عنوان کرد: رنگ شهدا دو شاخصه دارد اول ولایت مداری ؛ شهدا ولایت مداری را به معنی واقعی کلمه به منصه ظهور گذاشتند و تحت هیچ شرایطی حاضر نشدند حرف امام روی زمین بماند و شاهد این موضوع اینکه شهدا از گران مایه ترین کالای وجود خود که جان و هستی ایشان بود گذشتند اما از آرمان های ترسیم شده توسط امام کوتاه نیامده و جان خود را در این راه فدا کردند .

امام جمعه موقت فردوس گفت: متاسفانه امروز برخی حرف از شهدا لغلغه زبانشان شده اما کاملا برخلاف مسیر شهدا عمل میکنند . دوم شهادت طلبی که لازمه شهادت طلبی ساده زیستی و بی اعتنایی به دنیاست .

وی با بیان اینکه دشمن با شناخت این شاخصه ها و با هدف کم رنگ کردن رنگ شهدا در جامعه امروز ما و دورکردن جوانان از آرمانهای شهدا  است گفت : هدف دشمنان اینست که می خواهند دو کار انجام بدهند هدف اول زدن ولایت فقیه است .

کامجو ادامه داد: آنها می خواهند جوانان و دانش آموزان ، ولی فقیه را به عنوان جانشین امام زمان نشناسند و اطاعت امر او را برخود واجب ندانند و هدف دوم آنها این است که رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی کنند که اگر این اتفاق بیفتد کل ارزش های جامعه از بین خواهد رفت و ما باید از این مراقبت کنیم که این اهداف دشمن محقق شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار