خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی به مناسبت هفته جوان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه شاخص به‌مناسب هفته جوان در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسین افشاری در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: رسیدن به اهداف عالی به واسطه معناگرایی بوده و باید با روش‌های جدید و نوین جوانان جامعه را به سمت معناگرایی  سوق داد.

وی شهادت طلبی و ایثار، میل به علم و دانش، عشق به هنر، میل به جاودانگی، خلاقیت و کنجکاوی را از از جمله موضوعات در حوزه معناگرایی عنوان کرد و  گفت: در شهرستان اسدآباد برای ورود به حوزه معناگرایی برنامه‌هایی را به عنوان اولویت امسال برای شهرستان در نظر داریم که بهره‌برداری هر چه سریع‎تر استخرهای شنا یکی از اولویت‌ها در حوزه تربیت بدنی است.

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد:در حوزه فرهنگ و ارشاد در تلاش هستیم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم با هزینه واعتباری بالغ بر 40 تا 50 میلیون تومان سالن اجتماعات اداره ارشاد را به سالن سینما تبدیل کنیم که راه‌اندازی سینما  در رشد و اشاعه حوزه معناگرایی شهرستان از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه تبدیل سالن اجتماعات اداره ارشاد به سینما را فرمانداری تقبل خواهد کرد، یادآورشد: با این اقدام علاوه بر استفاده از این سالن برای برنامه‌های مختلف فرهنگی، در دیگر ساعات از این مکان برای نمایش فیلم‌های جدید استفاده شده و ضمن درآمدزایی و اشاعه معناگرایی در جامعه و جوانان دیگر نیازی به ساخت سینما با هزینه‌های میلیاردی نخواهد بود.

افشاری با اشاره به اینکه از حوزه معناگرایی فاصله گرفته‌ایم و نیاز داریم در حوزه بینش‌ها و ادراکات از قوه به بالفعل برسیم، اضافه کرد: در اوقات فراغت تابستان باید از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد نیز به نحو احسن استفاده کرده و در حوزه معناگرایی از این مهم  غافل نشویم.

وی در ادامه از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی به مناسبت هفته جوان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، تریبون آزاد، طرح یک روز با دوچرخه، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات ورزشی مختلف در سطح شهر و روستا، پیاده‌روی دانشجویی، تور ملحمدره، جشنواره بزرگ دوچرخه‌سواری، همایش پیاده‌روی عمومی و مشاوره سیار از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته جوان در این شهرستان برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات