خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

دستان مدعیان حقوق بشر آمریکایی به خون مردم منطقه آلوده است/امام خمینی(ره) با روحیه انقلابی و خداباوری یک تنه در برابر ظلم ایستاد/تفکر بسیجی امروز رعشه بر جان استکبار انداخته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: امروز کسانی از حقوق بشر در سوریه سخن می گویند که دستشان به خون هزاران نفر از مردم منطقه بخصوص مردم ایران و عراق و سوریه و یمن با بمب های شیمیایی آلوده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۷۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه بوکان با تبریک ایام شعبان و سالروز تاسیس سپاه گفت: ماه شعبان فرصتی برای تزکیه و تهذیب نفس و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام سرایی افزود: ولادت بزرگ پرچمدار اسلام حضرت سیدالشهداء(ع) و علمدار کربلا پاسدار حریم امامت و ولایت که بنام روز پاسدار و جانباز نامیده شده نشان دهنده رسالت سنگین پاسداران و رزمندگان اسلام در مقطع حساس کنونی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به شخصیت بی بدیل امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام(رضوان الله تعالی علیه) با روحیه انقلابی و خداباوری یک تنه در برابر ظلم ایستاد و در این راه کوچک ترین ترس و واهمه ای نداشت چرا که اعتقاد و اعتماد ایشان به نصرت الهی چنان عمیق بود که هیچ ترس و تردیدی در پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: موسس انقلاب اسلامی شخصیتی بود که با ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در برابر تمامی مشکلات ایستاد و علی رغم دشمنی شرق و غرب انقلاب را به ثمر رسانید و امروز شاهد اقتدار روز افزون ایران اسلامی در منطقه هستیم.

حجت الاسلام سرایی افزود: تفکری که امام(ره) پایه ریزی و ترسیم نمود موجب عزت نه تنها مردم ایران اسلامی بلکه مسلمانان منطقه نیز گردیده و همان تفکر بسیجی امروز رعشه بر جان استکبار انداخته است.

این مقام مسئول ادامه داد: پاسداران حریم ولایت و امامت با تفکر بسیجی به فن آوری هایی در زمینه موشکی دست یافتند که موجب حیرت و وحشت دشمنان گردیده است لذا تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داده که هر جا با تفکر بسیجی و انقلابی عمل کردیم دستاوردهای چشمگیری نصیب کشور و نظام شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به کینه دشمنان با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شکست های نظام سلطه در منطقه و در برابر جبهه مقاومت باعث شده که استکبار دشمنی با سپاه را به اوج رسانده و این نهاد مقدس و ارزشی را مانعی در برابر سلطه آمریکایی بر ملت ها بدانند تا جایی که مستقیما به رویارویی و مقابله نظامی با رزمندگان و نیروهای مقاومت روی آورده اند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: امروز کسانی از حقوق بشر در سوریه سخن می گویند که دستشان به خون هزاران نفر از مردم منطقه بخصوص مردم ایران و عراق و سوریه و یمن با بمب های شیمیایی آلوده است و این نشان از حقوق بشر دروغین آمریکایی است که ملت های مظلوم را فدای اهداف منحوس اقتصادی و سیاسی خود می کنند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محافظه کار نیست و روحیه جهاد و انقلابی دارد لذا آمریکایی ها می دانند که اگر آتشی دیگر در منطقه ایجاد کنند اولین کسی که در آن خواهد سوخت نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیست خواهد بود.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی خاطر نشان کرد: ترفندهای استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی فقط به جنگ نظامی معطوف نبوده و جنگ نرم را نیز دنبال می کنند و در تئوری های خود اشاعه بی بند و باری و ترویج بی عفتی مادران مسلمان را برای توقف تربیت فرزندان انقلابی و بسیجی با روحیه جهاد و شهادت را در دستور کار خود دارند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای مدافع حرم گفت: امنیت و اقتدار امروز خود را مدیون ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان و پاسداران ولایت بخصوص پاسداران مدافع حرم هستیم و همه آحاد ملت و مسئولین نظام اسلامی ملزم به حفظ و حراست از این انقلاب اسلامی و ارزش های آن می باشند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی فرمانده سپاه بوکان ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز از همه پاسدارانی که در طول سال جهت امنیت و حفاظت از کیان میهن اسلامی نقش ایفا نموده اند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مراسم به تعدادی از پاسداران و بسیجیان سپاه بوکان که در سال 96 بعنوان پاسدار نمونه انتخاب شده بودند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

ارسال نظرات