فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به خصوصیت و شاخصه های پاسداران گفت: رسالت پاسداران، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۵۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و همچنین فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: بر اساس اصل ۱۵۰قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهمترین رسالت و مأموریت سپاه و پاسداران است.
وی افزود: در طول سال های گذشته، سپاه همواره نقطه اتکاء و بازوی پرتوان ولایت و رهبری در مواجهه با بحرانها و تثبیت کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است که با تبلور ارزش ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایتمداری و شهادتطلبی، سازمان منحصر به فردی است که رسالت خود را برای حفظ انقلاب در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان به خوبی انجام داده است و آنچه مایه امید دوستان انقلاب و یأس دشمنان نظام اسلامی شده است وجود انسانهای فکور، خلّاق، مؤمن، انقلابی و پیرو ولایت در نهادهایی همچون سپاه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به پیشرفت های روزافزون سپاه در عرصه های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای آغاز فعالیت خویش تا به امروز برای رسیدن به یک نیروی مسلح کار‌آمد و مقتدر مردمی روزبهروز بر آمادگی خود افزوده است و اکنون توانسته‌ با احاطه بر مشکلات و سختیها و با بهره جستن از تجارب دوران هشت ساله دفاع مقدس به جایگاهی برسد که با ساخت تجهیزات فوق مدرن نظامی، راهاندازی مراکز علمی و آموزشی مجهز و بهره‌گیری از نیروهای بسیجی آموزش دیده،خود را به عنوان یک نیروی تأثیر‌گذار مردمی و انقلابی در منطقه خاورمیانه و حتی در جهان معرفی ‌کند و نقش باز‌دارندگی خود را در مقابل دشمنان خارجی و حراست از انقلاب در مقابل توطئههای داخلی ایفا‌ ‌کند.
وی در مورد خصوصیات پاسداران گفت: پاسداران واقعی، مطیع محض ولی امر و امام و رهبر خویش هستند ودر این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند وتا جان در بدن دارند حافظ ونگهبان این نظام وانقلاب خواهند بود. پاسداران، رسالتی خطیر در برابر حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
سرهنگ دهقانی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم وسپاه هراسی افزود: رسالت دیگر سپاه، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این مقابله حد و مرزی ندارد. همانطور که امروز فرزندان ولایت، سینه خود را سپر قرارداده اند و در مقابل داعشی ها و تکفیریها ایستاده اند و تا آخرین قطره خون خود از نظام اسلامی وارزشهای آن دفاع می کنند در همه حال گوش به فرمان سید ومقتدای خود دارند وهر زمان که فرمانی صادر شود آن را با جان ودل پذیرا هستند.
وی در پایان ضمن گلایه از برخی مسئولین داخلی که در این ایام ضمن تبریک روز پاسدار، سخنانی را بیان می نمایند که در واقع زخم زبان و همسان با رفتار دشمنان است؛ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسالت خود پایبند است و دژی مستحکم در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان است و فرزندان امت اسلامی نخواهند گذاشت دشمن و برخی عوامل داخلی کوچکترین ضربه ای به این انقلاب، نظام و ولایت وارد کند.
ارسال نظرات