مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در جلسه ستاد گرامی­داشت سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و معلّم گفت: ترویج اندیشه­ های استاد شهید مطهری ترویج اندیشه­ های اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۳۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی افزود: اندیشه­ های اسلام ناب محمدی (ص) از زبان این استاد برجسته در قالب کتاب و سخنرانی در اختیار ما قرار دارد و این هفته فرصت مغتنمی است که با معرفی تفکّرات و اندیشه ­های این استاد فرزانه بتوانیم برنامه ­های معرفتی و اعتقادی خود را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی امسال با میلاد منجی عالم بشریّت و موالید بزرگ شیعه تقارن پیدا کرده است که این مسئله افتخار بزرگی برای ما مسئولین و دست اندرکاران سپاه و بسیج می ­باشد که با برنامه ­ریزی صحیح و تأسی از این ائمه هدی علیهم السلام برنامه ­های اعتقادی و معنوی خودمان را بر اساس اندیشه­ های این بزرگان در سپاه و بسیج اجرا نماییم.

حجت الاسلام دشتی در ادامه مهم­ترین برنامه ­های این هفته را برشمرد و گفت: در این هفته برنامه­ های مختلفی در سپاه استان و سایر رده ­ها تا پایگاه ­های مقاومت برگزار می­ شود که از جمله مهم ­ترین این برنامه­ ها می ­توان به مراسم تجلیل از مربیان، اساتید، معلّمان، هادیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسابقه کتابخوانی از آثار استاد شهید مطهری، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتاب و جلسات بصیرتی و روشنگری اشاره کرد.

در این جلسه برنامه ­های هفته عقیدتی سیاسی توسط دبیر این ستاد تبیین و اعضاء جلسه نیز به ارائه برنامه ­ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها