فرمانده سپاه خاش در گفتگو باخبرگزاری بسیج:
سرهنگ پاسدار حسن فضلی گفت: روز پاسدار یادآور پرچم فتحی است که با پیراهن خونین امام حسین(ع) در کربلا برافراشته شد
کد خبر: ۹۰۰۹۲۱۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
سرهنگ پاسدار حسن فضلی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک اعیاد شعبان یه به ویژه ولادت با سعادت امام حسین (ع) با اشاره به این مطلب که روز پاسدار یادآور پرچم فتحی است که با پیراهن خونین ابا عبدالله (ع) در کربلا برافراشته شد و امروز به پاسداران رسید تا همیشه اولین داوطلب برای حضور در صحنه باشند.
وی با اشاره به این مطلب که روز پاسدار آموختن درس آزادگی و آزاد مردی است افزود: پاسداران باید با ایثار، شجاعت، بیداری خودآگاهی راه امام حسین (ع) را ادامه دهند.
فضلی با تاکید بر این مطلب که پاسدار دارای ویژگی‌هایی مانند ایمان، تقوا و عمل صالح هستند تصریح کرد: پاسدار واقعی فردی است که مدافع اسلام ناب محمدی باشد وخصوصیات اخلاقی گرفتاری اش مثل آن حضرت باشد.
وی گفت:پاسداری شغل نیست بلکه مسیری است ما را به اهداف انقلاب می‌رساند ودر مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را تقویت می‌کند.
وی با اشاره به این مطلب که پاسداران با انجام رسالت خود در راستای حراست و نگهداری از انقلاب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جامعه عمل میکنند، تصریح کرد: به فرمود: ه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی از پاسداری خوب پاسداری کنیم تا این مهم حفظ شود
ارسال نظرات