فرمانده سپاه میرجاوه در گفتگو باخبرگزاری بسیج:

پاسدار، حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه میرجاوه گفت: پاسداران در راستای پاسداری از ارشها واعتقادات بر اساس مسیر و آرمان های امام حسین (ع) در جامعه گام بر می دارند
کد خبر: ۹۰۰۹۱۹۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

سرهنگ پاسدار علیرضا کرد ، فرمانده سپاه ناحیه میرجاوه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نامگذاری روز ولات امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نقش سیاست و رابطه امام حسین و پاسداران را ترسیم می‌کند.
وی با اشاره به این مطلب که پاسداران در راستای پاسداری از ارش‌ها واعتقادات بر اساس مسیر و آرمان‌های امام حسین (ع) در جامعه گام بر می‌دارند افزود: پاسدار واقعی متکی به امر ولایت است وبا تبعیت از فرامین مقام معظم رهبریدر سمت و سوی انقلابی گری حرکت می‌کند.
سرهنگ کرد با تاکید بر این مطلب که به پاسداری نمی‌توان به عنوان یک شغل نگریست ادامه داد: پاسداران، پاسداری را باید به منظورحراست و نگهداری از دستاورد‌های انقلاب انتخاب کرده باشد..
فرمانده سپاه ناحیه میر جاوه با اشاره به این که پاسدار حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اهدف والایی داردکه مهمترین هدفش تحویل پرچم اسلام به دست امام زمان (عج) می‌باشد.
وی بیان کرد: افتخار سپاه پاسداران آن است که پاسداران خود را سربازانقلاب میداند..
سرهنگ کرد در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب می‌فرماید وظیفه پاسدار پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است لذا واجب است پاسداران خود سازی را از خود آغاز کنند ودر مرحله بعدی خود سازی را به خانواده هایشان منتقل کنند ودر مرحله پایانی باید خودسازی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم تا از ارزش‌ها و دستاورد‌ها به خوبی دفاع شود.
ارسال نظرات