خبرهای داغ:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین:

در سایه امنیت است که دانشجویان با آرامش خاطر تحصیل و به رشد می رسند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین: در سایه امنیت است که دانشجویان با آرامش خاطر تحصیل و به رشد می رسند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین که صبح امروز(یکشنبه) به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه های علمی و فناوری رشد فزاینده ای داشته است.
وی ادامه داد: دانشجویان با آرامش خاطر به تحصیل و تحقیقات علمی و فناوری می پردازند و در زمینه علم رباتیک پیشرفت قابل توجهی را داشته اند و همه موفقیت های دانشگاهی مرهون جانفشانی و ایثارگری شهداء و ایجاد بستر امن توسط نیروهای انقلابی سپاه و دیگر ارگانها است.
رییس دانشگاه آزاد واحد قزوین نیز در این دیدار از تولید ویلچرهای پیشرفته برای معلولان و جانبازان خبر داد و افزود: دانشگاه با علم رباتیک خود ویلچرهای مخصوصی طراحی و تولید نموده است که معلولان بتوانند کارهای شخصی و نظافتی و جابجایی خود را با آن انجام دهند و با حمایت سرمایه گذاران آن را به تولید انبوه برسانیم.
دکتر موسی خانی در دیدار فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بازی های رایانه ای بومی را طراحی و به بازار عرضه نموده اند و با تولید ربات های کوچک برای بازی کودکان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و قیمت آن را به یک سوم واردات کاهش داده است و در زمینه طراحی اپلیکیشن و هوش مصنوعی جایگاه ویژه ای را در کشور کسب کرده است.
موسی خانی در پایان از شماره گذاری خودروهای برقی که توسط دانشگاه آزاد واحد قزوین تولید شده است خبر داد و گفت امید است با حمایت مسئولان مربوطه این خودروهای برقی به تعداد ۱۰۰۰ و بالاتر شماره گذاری انتظامی شده و به بازار عرضه شود.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار