مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) :
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) تقارن روز پاسدار و روز تأسیس سپاه با چهل سالگی انقلاب را امری مبارک تلقی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۷۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:حجت الاسلام و المسلمین علی متین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  ، با اشاره به آیه دوازده سوره صف که خداوند در این آیه از مسلمانان می‌خواهد که انصار خدا باشند، چرا که زمان حضرت عیسی(ع) نیز حواریون انصار خدا بودند .

 وی افزود:  هدف از حکم خداوند در آیه دوازده سوره صف  این است که انسان‌ها ارتقا پیدا کرده و این به نفع خود آن‌هاست؛ هرکس در جرگه یاری دهندگان خداوند قرار گیرد، اولین کسی که منتفع می‌شود خود شخص است؛مصداق بارز این آیه امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام است.

وی خاطر نشان کرد:ما چه بخواهیم، چه نخواهیم در حال کمک کردن هستیم، یا کمک به دین خدا یا کمک به شیطان؛اخلاق ، رفتار و هر نوع حرکت ما می‌تواند جنبه های مختلفی داشته باشد.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) تقارن روز پاسدار و روز تأسیس سپاه با چهل سالگی انقلاب را امری مبارک تلقی کرده و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با پختگی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد : گزافه نیست که بگوییم کار عظیم سپاهیان غیرتمند در سوریه، عراق و لبنان نشان از این پختگی است.

حجت الاسلام متین در ادامه افزود:   تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مردمی ،که الگویی برای حشد الشعبی عراق و انصارالله در یمن شد .

وی با اشاره به منفعل بودن سیاست‌های آمریکا و غرب در قبال ایران و منطقه غرب آسیا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین نماد مبارزه با جبهه استکبار دانست،تصریح کرد: مردم ایران  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ انقلاب و نظام اسلامی میدانند.

حجت الاسلام متین درپایان اظهار داشت: پاسداری به معنای واقعی کلمه کمک به جبهه حق و پاسداری از دین است و افزود هرکسی چنین شاخصه‌ای داشته باشد، پاسدار است؛ هر چند که در نهاد مقدس سپاه نباشد.

ارسال نظرات