همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، مراسم جشنی در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۳۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان، مسئولین و جمعی از خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

فرمانده سپاه کوهرنگ در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، بخش مهمی از موفقیت های اجرای مأموریت های سپاه را مرهون همراهی و همدلی خانواده های کارکنان این نهاد انقلابی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی با تشکر از زحمات و بردباری خانواده های کارکنان سپاه، افزود: پاسداران با ایثار و اخلاص و حضور بابصیرت خود در عرصه های مختلف که برگرفته از قیام عاشورای حسینی است از آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری می کنند.

گفتنی است: در این مراسم، حجت الاسلام صادق نیکنام نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت های روز پاسدار و روز جانباز، ویژگی های پاسداران اسلام از منظر آیات و روایات را برشمرد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، در ادامه اهمیت نهادینه شدن احترام در کانون خانواده ها را بیان کرد و حقوق پدر و مادر بر فرزندان و فرزندان در خانواده و همسر را از دیدگاه روایات معصومین تشریح کرد.

برنامه های مختلف فرهنگی و مولودیه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

ارسال نظرات