حسنلو بیان کرد: ریشه تمام فتنه‌ها، مصیبت‌ها و گرفتاری‌های جهان اسلام از یهودیت و صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۹۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران، حجت‌الاسلام عباس حسنلو در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور که با حضور سردار رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25کربلا و حجت‌الاسلام نوری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 25کربلا صورت گرفت، اظهار کرد: در زمان پیامبر اسلام گروهی از مشرکان و بُت‌پرستان جلسه گرفتند تا پیامبر گرامی اسلام را شبانه به شهادت برسانند که امام علی(ع) با جانفشانی خود در جای پیامبر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشرکان و یهودیان در آن زمان تلاش داشتند در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند که این تفرقه افکنی هنوز هم وجود دارد، افزود: امروزه تروریست‌‌ها و یهودی‌ها با تفرقه افکنی در منطقه مسلمانان را به جان هم انداختند که همه اینها زیر سر یهودی‌ها است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات در جهان اسلام از پیامبر تا کنون از یهودی‌ها بوده است، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمودند بیشترین اذیت را قوم یهود به من کرده‌اند.

حسنلو بیان کرد: ریشه تمام فتنه‌ها، مصیبت‌ها و گرفتاری‌های جهان اسلام از یهودیت و صهیونیست‌ها است.

وی با بیان اینکه یهود تصمیم گرفته است که ریشه مسلمانان و شیعیان را بزند، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های مسلمانان در سوریه، لبنان و یمن حاصل ولایتمداری، محبت به اهل بیت و پیروی از فرامین الهی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه رزمندگان ایرانی، افغانستانی و پاکستانی با یکدیگر و کنار هم در سوریه مقابل تکفیری‌ها در حال مبارزه هستند تا امنیت در منطقه افزایش پیدا کند، گفت: دشمن عقب نشینی کرده و می‌داند ریشه همه این پیروزی‌ها و رشادت‌های رزمندگان در نام حضرت امیر مومنان علی(ع) و محبت به اهل بیت(ع) است.

حسنلو افزود: رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس با دستان خالی مقابل دشمنان جنگیدند اما حالا خداوند متعال کمک کرد از نظر نظامی از قدرت‌های منطقه و جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه موشک‌هایی که غربی‌ها به سوریه زدند حدود 70 موشک توسط پدافند هوایی سوریه نابود شد و این نشان می‌دهد قدرت کشورهای غربی پوشالی است، تصریح کرد: غربی‌ها از توان نظامی و موشک‌های جمهوری اسلامی وحشت دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند مناطق مرزی ایران اسلامی را با گروه‌های مسلح که دست نشانده خود آنهاست ناامن کنند، خاطرنشان کرد: حضور رزمندگان و پاسداران موجب امنیت مرزها و آرامش ملت ایران اسلامی شد.

حسنلو در پایان گفت: رزمندگان لشکر 25 کربلا فاتحان نبردهای مختلف در سوریه و مناطق مرزی کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها