نماینده خمینی‌شهر گفت: این نوع اظهارات مسئولین یا از روی سهل اندیشی و سطحی نگری و عدم آشنایی با مقوله‎های امنیت ملی، هویت ملی و منافع ملی است و یا ماموریتی است برای انجام برخی پروژه‎های طراحی شده توسط استکبار.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۹۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز اخیر برخی از مسئولین نسبت به سپاه تصریح کرد: به نظر می‎رسد این نوع اظهارات مسئولین بی‎ربط با مسائل منطقه نباشد و یا از روی سهل اندیشی و سطحی نگری و عدم آشنایی با مقوله‎های امنیت ملی، هویت ملی و منافع ملی است و یا ماموریتی است برای انجام برخی پروژه‎های طراحی شده توسط استکبار به ویژه تعهدات پنهانی که در برجام داده شده از جمله کاهش توان دفاعی و نظامی و اقتدار موشکی است و از این دوحال خارج نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در ادامه اظهار داشت: هیچ کس از دلسوزان این مملکت صرف نظر از اینکه انقلابی باشد یا نباشد، مسلمان باشد یا نباشد، اگر دغدغه وطن و کشور خود را داشته باشد باید در مقابل چنین سخنانی موضع بگیرد و ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر کند و تذکر دهد و بخواهد که از بابت این سخنان عذرخواهی کنند.

ابطحی تاکید کرد: بایستی به این روندی که این دست از مسئولین باب کردند و متاسفانه شبکه‎های خارجی به آن دامن می‎زنند و شبکه‎های مجازی فعالیت می‎کنند تا عزت و استقلال و یکپارچگی و وحدت ایران را از بین ببرند به صورت جدی ورود کرد و اگر مجلس مجلس مرده‎ای نبود در مقابل این اظهارات موضع می‎گرفت اما چه کنیم که مجلس هم مجلس مرده‎ای است و هیچ حرکتی از خود نشان نمی‎دهد گویا هیچ اتفاقی نیفاده است!

وی در ادامه بیان داشت: اگر این نوع توهین‎ها بار اول و دوم بود می‎گفتیم اشتباه و خطاست اما این روند ادامه دارد و از کسانی که در سال 65 دنبال انحلال سپاه بودند اکنون جز این انتظار نمی‎رود که دست به تضعیف و تهمت‎های ناروا به سپاهی بزنند که امام درباره آن فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در ادامه این مطلب افزود: اگر کسی هم سوء استفاده‎ای در ارگانی یا نهادی اعم از سپاه، مجلس و وزارت خارجه و.. کرده علیه او باید با ادله طرح دعوی کنند و موضوع را با سازوکارهای قانونی پیگیری کنند اما با حاشیه سازی درخصوص مسائل کشور چون ارز، بیکاری و رکود زمینه را فراهم می‎کنند تا فضای جامعه و افکار عمومی را به سمت پذیرش برجام‎های 2 و 3 و 4 بکشانند که در این راستا واکنش جدی دلسوزان جامعه از جمله مراجع تقلید عظام، حوزه‎های علمیه و نمایندگان مجلس را می‎طلبد.

ارسال نظرات