خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر گفت: جامعه اسلامی ما باید با محبت، اخلاقی و معنوی باشد و سرآمد آن ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که جانبازان مصداق بارز آن هستند.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۸۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

جانبازان مصداق بارز ایثار و از خودگذشتگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در آیین گرامیداشت روز جانباز که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، جانبازان را شهدای زنده خواند و افزود: جامعه اسلامی ما باید با محبت، اخلاقی و معنوی باشد و سرآمد آن ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که جانبازان مصداق بارز آن هستند.

وی حفظ این ارزش‌ها را در جامعه یک وظیفه مهم برشمرد و اظهار کرد: شهدایی که تقدیم انقلاب شد و سختی‌هایی که ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های معظم آنان متحمل شدند، همه برای صیانت از ارزش‌ها و مقدسات دینی، ولایت‌پذیری و تبعیت از رهبری در دفاع مقدس بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره بودن در رکاب امام حسین(ع) را آرزوی خود می‌دانستند و دفاع مقدس این آرزوی آنان را برآورده کرد، ادامه داد: کسانی که اهل پیکار و مجاهدت در جبهه جنگ بودند، صادقانه و خالصانه حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان رشادت‌ها و از جان گذشتگی جانبازان و ایثارگران باشیم، بیان کرد: امروز شاهد رفتارهای غیر ارزشی در جامعه هستیم و عده‌ای به دنبال رانت‌خواری و فساد اداری، اجتماعی و بی‌اخلاقی‌ها هستند و این در شأن جامعه اسلامی ما نیست.

وی تاکید کرد: همانگونه که امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از ارزش‌های دینی قیام کرد، ما نیز وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهیم ظلمی در جامعه صورت گیرد.

فرماندار ویژه ملایر بی تفاوتی را بزرگ‌ترین سم مهلک در جامعه اسلامی دانست و افزود: جایی که تبعیض، فساد و ناروایی وجود دارد، باید همه ما بر اساس وظیفه ای که داریم، ورود پیدا کنیم و نسبت به مسایل و مشکلات جامعه بی تفاوت نباشیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی که در مبارزه با ملت ایران همواره با شکست مواجه شده، امروز با تهاجم فرهنگی، اختلاف افکنی و بی تفاوت کردن مردم می‌خواهد جوانان ما را بی‌هویت کند که نباید چنین اجازه‌ای به دشمنان بدهیم.

وی نقش جانبازان و ایثارگران را به عنوان اقشاری مورد قبول و اعتماد مردم در این زمینه بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: نیاز است جانبازان و ایثارگران با گفتار و عمل خود نسبت به رفع مشکلات، آسیبهای اجتماعی و موانع موجود ورود جدی داشته باشند.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: جامعه ایثارگران و جانبازان همانگونه که در بالاترین درجه ها و عرصه ها خود را اثبات کردند، در این حوزهها نیز احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند تا با تلاش همه جانبه گشایشی در جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد حاصل شود.

رضایی گفت: به طور قطع با تلاش همه جانبه میتوان از فساد جلوگیری کرد و یک جامعه معنوی و اخلاقی برای جوانان نسل آینده مهیا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات