خبرهای داغ:
صبحگاه روز جانباز ناحیه لنجان

دشمنان اسلام چاره ای جزء عقب نشینی و شکست نخواهند داشت

فرماندار لنجان آقای مهدی صفرخانلو به مناسبت اعیاد شعبانیه در صبگاه روز شنبه اول اردیبهشت در ناحیه مقاومت بسیج لنجان شرکت نمود.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، فرماندار لنجان آقای مهدی صفرخانلو به مناسبت اعیاد شعبانیه در ناحیه مقاومت بسیج لنجان شرکت نمودوگفت : در هر جامعه ای که فرهنگ شهید و شهادت به درستی تبیین، درک و عملیاتی شود، دشمنان اسلام چاره ای جزء عقب نشینی و شکست نخواهند داشت و امروز نیز باید بیش از پیش این مهم را مورد توجه قرار داد.

وی عنوان کرد: مردم شهرستان لنجان نیز همچون دیگر مردم میهن اسلامی با تمام توان در جنگ تحمیلی حضور یافتند و با اهداء۷۵۰ شهید، دو هزار و ۲۰۰ جانباز، ۱۳۰ آزاده و ۱۲ هزار خانواده ایثارگر برگ زرینی را در دفتر تاریخ به ثبت رساندند . 

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی برای جامعه ما هستند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا ملت سربلند و آبرومند است چراکه فرهنگ دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای جهانیان به ارمغان آورده است.

وی متذکر شد: تکریم خانواده ایثارگران و شهدا، تجلیل از انسانیت و ایثار است چرا که آنان کسانی هستند که در برابر ناملایمات و سختی‌ها، صبر و مقاومت کرده‌اند و همگان باید احترام خانواده شهدا و ایثارگران را حفظ کنند .

صفرخانلو گفت: تکریم از خانواده ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی تشکر از زحمات آنها در راستای حفظ اسلام و انقلاب و سرمایه‌ای است که سبب گسترش فرهنگ شهادت طلبی می‌شود و کشور را در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می‌کند.

وی افزود: شهیدان و خانواده های آنها باعث افتخار و عزت کشور هستند و ما نیز بر سر سفره آنها نشسته ایم و از رشد و بالندگی ایران اسلامی از برکت ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان است.

سپاه نهادی انقلابی و مردمی است که تشکیل آن از تدابیر به جای حضرت امام خمینی(ره) به شمار می آید و با تشکیل این نهاد مقدس جوانان غیور این مرز و بوم با بصیرت از ولایت فقیه زمان خود اطاعت کردند و پیروان صدیق ولایت فقیه دور هم جمع شدند و نهاد مقدسی را پی ریزی کردند.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی مایه مباهات ملت ایران هستند، افزود: پاسداران کشور در روزهای پس از انقلاب و در طول دفاع مقدس فعالیت های بزرگ و مهمی را انجام دادند و با الگوپذیری از اباعبدالله الحسین(ع) فداکاری و رشادت های زیادی را در صحنه های مختلف از خود به نمایش گذاشتند .

فرماندار شهرستان لنجان ادامه داد: آحاد مردم جامعه و به خصوص جوانان ایران اسلامی امروز در سایه رشادت‌های رزمندگان اسلام است که توانسته‌اند با افتخار و عزت تمام در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی در جهان افتخارآفرینی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار