حجت الاسلام طهرانی زاده گفت: پاسدار واقعی کسی است که تمام افکار و ایده هایش همچون سرور سالار شهیدان باشد و عمل و رفتارش بر گرفته از عمل و رفتار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)باشد
کد خبر: ۹۰۰۹۰۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین (ع) گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودندکه سپاه خود را منتصب به امام حسین(ع) میداند و می‌خواهد رابطه خود را با آن حضرت نزدیک کند، همانطور که امام حسین چراغ هدایت، کشتی نجات با عزت و افتخار است پاسداران هم می خواهند در این مدار حرکت کنند.
وی بر شجاعت، رسالت، ایثارگری و تقویت بنیه معنوی و اعتقادی در بین پاسداران تاکید کرد و گفت: امروز پاسداران همچون ابا عبدالله الحسین (ع) در زمینه‌های رفتاری و اخلاقی از ایشان الگوگرفته اند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به حضور پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در برهه‌های مختلف تاریخ کشوراشاره و تصریح کرد: پاسداران افراد اثرگذاردر جامعه ودر بین نسل جوان هستند.
وی با اشاره به این مطلب که اگر ملت ایران امروز از عزت ملی و عزت نفس برخوردار است و توانسته طی ۳۹ سال گذشته با ایستادگی در برابر نظام سلطه و زورگویی‌های آن، از هویت مستقل اسلامی و ایرانی خود دفاع کند، افزود: این مهم به برکت جهادی حاصل شده که پرچمداران آن، پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) در توصیه‌ای به پاسداران که می‌فرمایند: «از پاسداری خود پاسداری کنید» تصریح کرد: این مهم را رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این‌گونه مورد تأکید قرار می‌دهند که پاسداران باید روح و حقیقت پاسداری را مورد توجه قرار دهند و عنوان والای پاسداری را با خصوصیات کاملش در وجود و در دل و روح خود حفظ کنند.
علی نقی طهرانی زاده اظهارداشت: خدا محوری، ولایتمداری، انقلابی بودن، مردمی بودن، تقویت ایمان وبنیه معنوی، رعایت تقوا از خصوصیات و ویژگی‌های یک پاسدار واقعی است که برگرفته از روح و حقیقت پاسداری می‌باشد..
وی بیان کرد: پاسدار واقعی کسی است که تمام افکار و ایده هایش همچون سرور سالار شهیدان باشد و عمل و رفتارش بر گرفته از عمل و رفتار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بوده و این حضرت را ملاک رفتار خود قرار دهد.
این مسئول با بیان این مطلب که پاسداری را به عنوان یک شغل قبول ندارم، اضهارداشت: بر خلاف دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، سپاه روابط اداری و تشکیلاتی را بر هم ریخته، قواره‌های اداری در سپاه وجود ندارد، سپاه محلی برای ایثارگری، آرمان خواهی و عاقبت به خیری است و قواره‌های کاری سپاه به معنای سیستمی و تشکیلاتی نسبت به خدمت و عبادت و رسیدگی به مردم است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک خدمتگذاراز پاسداران درخواست می‌کنم به رسالت و وظایف خود به عنوان یک پاسدار خوب عمل کنند و به اعتقادات پاسداری پای بند باشند.
ارسال نظرات