جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان :
برنامه ها و دیدارهایی برای یادگاران دوران دفاع مقدس و شهیدان زنده از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در طول سال برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۴۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج;سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در دیدار جمعی از جانبازان و خادمین ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان زنجان به منظور تجدید میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی به مناسبت روز جانباز،اظهارداشت:برنامه ها و دیدارهایی برای یادگاران دوران دفاع مقدس و شهیدان زنده از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در طول سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ایثارگران بهترین میراث دوران دفاع مقدس بوده و همواره پشتیبان انقلاب و سپاه هستند، افزود: این قشر همچنان در همه برنامه ها پابه پای انقلاب بوده اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: قانون جامع ایثارگری در استان زنجان با نسبت بالایی اجرایی شده است.

علی کاظمی دراین دیدار :اظهارداشت: در ۱۵ مرکز استان زنجان به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانبار، دیدار با جانبازان انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح علمداران ایثار در طول سال اجرایی می شود،گفت: در معرفی رشادت های ایثارگران جامعه باید رسانه ها توجه بیشتری داشته باشند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات به 50 هزار نفر به جامعه هدف ایثارگران استان زنجان،خاطرنشان کرد: در راستای تکریم این جامعه برنامه های مختلفی اجرایی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: دیدار سالانه با جامعه هدف بیش از 4 هزار و 500 دیدار با جانبازان انجام می شود.

کاظمی ادامه داد: در سال جاری به منظور ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف برنامه ریزی های لازم انجام شده و در حال حاضر ۱۰۰ درصد هزینه های درمانی این افراد تقبل می شود.

وی با بیان اینکه آمار جانبازان استان زنجان بالاتر است چرا که برخی ها هنوز تشکیل پرونده نداده اند،تصریح کرد:در حال حاضر ۷۰ نفر از جانبازان استان در فعالیت های اجتماعی و علمی حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۱۶ جانباز به عنوان معتمدین معین ارتباط مستقیمی با بنیاد شهید دارند،افزود:ارتقای توانمندی و آموزش از برنامه های بنیاد شهید برای این عزیزان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: اقدامات اساسی برای اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران انجام می شود که سطوح خدمات رسانی در این زمینه متفاوت است.

کاظمی نسبت تحقق قانون جامع ایثارگری را در استان زنجان بالا عنوان کرد و گفت:آموزش فرزندان جانباز از دیگر خدماتی است که بنیاد شهید استان برای خدمات رسانی بهتر ارائه می کند و از طریق دستگاه های اجرایی نیز خدمات رسانی به ایثارگران پیگیری می شود.

وی با اشاره به جمع آوری 160 هزار سند از مستندات ایثارگران در استان زنجان، گفت: جلد اول وصیت نامه شهدا رونمایی شد و تلاش می شود هر ساله به فعالیت ها افزوده شود.

 

ارسال نظرات