خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان در دیدار با روح الامین قاسمی فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان گفت: وحدت نیروهای مسلح مشتی واحد و قدرتمند برابر دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۳۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دفتر خود میزبان سردار روح الامین قاسمی فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان بود.

وحدت نیروهای مسلح مشتی واحد و قدرتمند برابر دشمنان است

 در این دیدار سردار حسن زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فرماندهان نیروهای مسلح در همه رده های مذکور بهترین وضعیت به لحاظ هماهنگی و همدلی و همراهی را امروز پشت سر می گذارند و این وحدت نیروهای مسلح به همراه بصیرت انقلابی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مشتی واحد و قدرتمند را در برابر دشمنان میسازد.

وی تصریح کرد: قدرتمندی و هماهنگی و وحدت نیروهای مسلح باعث آرامش ذهنی مردم می شود.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تجربه و قدرت نیروی انتظامی از میزان عمر تشکیلش بیشتر است و این نهاد قدرتمند انقلاب این پختگی را مرهون سه عامل ارزشی بودن این نهاد، پختگی زیاد به خاطر حوادث کثیر و رویدادهای متفاوت بعد از انقلاب، به خوبی خود را با تغییرات جامعه وفق دادن و به روز شدن است.

امروزه بصیرت و مسیر درست در تبعیت از ولایت فقیه است

در ادامه سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: نیروی انتظامی باید لابه لای دوستان دست به دشمن شناسی بزند و در این زمانه وظایف مهمی را به دوش دارد.

وی تأکید کرد: امروزه بصیرت و مسیر درست در تبعیت از ولایت فقیه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بیان کرد: بصیرترین شخصیت ها در راس نیروهای مسلح قرار دارند و سپاه این نهاد مقدس دلسوزانه برای مردم و حفظ مملکت تلاش می کند و نیروی انتظامی در همین راستا از انقلاب پاسداری می کند و با برادران سپاه و بسیج نیز همکاری دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها