رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خواستار ارسال احادیث مختلف پیرامون ولادت امام‌عصر(عج) از طریق پیامک و فضای مجازی توسط ادارات و نهاد‌ها، شد و خاطر‌نشان کرد: چراغانی سر در مغازه‌ها و برگزاری گفتمان مهدویت در مدارس برای فرهنگیان اجرا گردد.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۲۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر در جلسه ستاد مهدویت شهرستان سوادکوه با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی برای دست‌یابی به اهداف مختلف، گفت: توجه به موضوع شعار‌سال با فعالیت‌های فرهنگی قابلیت توسعه دارد.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای فرهنگ سازی تحقق شعار‌سال برنامه‌هایی را با جامعه هدف خود دارد، افزود: برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی را با محوریت تحقق شعار‌سال برای علما، فعالان تشکل‌های دینی و مذهبی و فعالان قرآنی در نظر داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خواستار ارسال احادیث مختلف پیرامون ولادت امام‌عصر(عج) از طریق پیامک و فضای مجازی توسط ادارات و نهاد‌ها، شد و خاطر‌نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت هم برای برگزاری ایستگاه‌های صلواتی توسط اصناف، چراغانی سرد رب مغازه‌ها برنامه‌ریزی‌کند و آموزش و پرورش شهرستان هم برای برگزاری گفتمان مهدویت در مدارس و برای فرهنگیان هماهنگی‌کند.

ذاکری‌خطیر از برگزاری نشست مهدویت با حضور اساتید اعزامی از قم در سوادکوه خبر‌داد و اظهار‌کرد: ادارات و نهاد‌های پُر‌جمعیت برای برگزاری جشن مهدویت برنامه‌ریزی کنند و بخشداری‌ها هم هماهنگی لازم با دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستا‌ها و شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر‌ها هم برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها