مدیرکل بنیاد اردبیل در جشن بزرگ گرامیداشت روز جانباز گفت::جانبازان گوهران ناب هستند و ترویج فرهنگ جانبازی نشر ارزش‌های دینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۱۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

ترویج فرهنگ جانبازی نشر ارزش های دینی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در سالروز فرخنده میلاد بزرگ جانباز کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه السلام جشن بزرگ گرامیداشت روز جانباز عصر روز گذشته با حضور جمع کثیری از جانبازان عزیز و خانواده‌های گرامی آن‌ها در سالن ورشی مجتمع ایثار اردبیل برگزار شد.

یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان با تبریک اعیاد شعبانیه و ایام گرامیداشت مقام جانباز و خیر مقدم به خانواده بزرگ جانبازان گفت: جانبازان گوهران ناب و انسان‌های بهشتی هستند که در میان ما زندگی می‌کنند و باید ارزش و منزلت این همنشینی را متوجه و قدردان باشیم. خدمت به این عزیزان به تعبیر حضرت امام راحل عظیم الشان خدمت به نبی مکرم اسلام است.

وی از خانواده بویژه همسران مکرم جانبازان عزیز که صبورانه و با عشق و علاقه با جانبازان غزیز زندگی می‌کنند قدردانی کرد و گفت: همسران جانبازان اسوه‌های مهربانی، صمیمیت و الگو‌های درس زندگی و همسرداری و مادران موفق در جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: جانبازان عزیز ما همچون مولای خودشان حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در ترویج و احیای ارزش‌های معنوی و ایثار و شهادت تلاش می‌کنند و در این مسیر استوار و ثابت قدم هستند. فرهنگ ایثارگری یعنی دیگران و منافع جامعه را بر خود مقدم بدانیم و این نگاه و نگرش محبت و همدلی می‌آورد.

وی ادامه داد: رمز موفقیت آن هم اخلاص است و اگر ما بتوانیم این فرهنگ را حفظ کنیم بالاترین سرمایه را در کشورمان برای سربلندی و پیشرفت خواهیم داشت.

دراین مراسم جانبازان عزیز با بهره مندی از اجرای سرود و مولود خوانی و نمایش گروه طنز ساعات خوش و با نشاطی را در کنار خانواده خود سپری کردند.

ارسال نظرات