امام جمعه بابل گفت: شایسته است نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با همراهی و حمایت از برنامه‌های استاندار مازندران، زمینه توسعه این استان را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۱۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود مشکلی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شود و بلافاصله استاندار مازندران دستور بررسی این مشکل را از سوی مدیران ذیربط صادر کند.

 وی افزود: یکی از مشکلاتی که اواخر سال گذشته در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردم محرومیت‌های شهرستان بابل در خصوص تخصیص اعتبارات لازم در امور مختلف از جمله عقب‌ماندگی در اجرای طرح فاضلاب شهرستان بابل بود که از سال 1374 زودتر از دیگر شهرهای مازندران در بابل آغاز شد اما تاکنون تکمیل و بهره‌برداری نشده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: با توجه به طرح این مسئله در خطبه‌های نماز جمعه با دستور استاندار مازندران مدیران مربوطه در دفتر بنده حاضر شدند و حدود سه ساعت در مورد اجرای طرح فاضلاب، مشکل آب شرب، آب مزروعی کشاورزی و مشکلات متعدد کشاورزی، ورودی آب هراز، بررسی مدیریت و توزیع آب، تامین سوخت برای موتورهای کشاورزی و تامین آب کشاورزی بحث و تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم به زودی اجرا شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قطعا برای حل مشکلات با توجه به مدیریت موفقی که استاندار مازندران در امور مختلف داشته است تداوم این امر به همراهی و همکاری همه مدیران استان و نمایندگان مردم استان در مازندران دارد.

روحانی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باید از دخالت در امور اداری پرهیز کنند، یادآور شد: دخالت‌های بی‌مورد برخی افراد دستگاه‌های اجرایی را فرسوده کرده است.

وی ادامه داد: از جمله نگران‌هایی که در حال حاضر وجود دارد انتخابات نمایندگان مجلس است که در اسفند 98 در پیش رو داریم، در حال حاضر برخی نمایندگان در صدد نصب مدیران در امور اداری به نفع خویش هستند که این عدم هماهنگی سبب ایجاد مشکلات و ضربه بزرگی به استان وارد می‌کند.

امام جمعه بابل گفت: شایسته است نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با همراهی و حمایت از برنامه‌های استاندار مازندران، زمینه توسعه این استان را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها