به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، مراسمی به همین مناسبت با حضور اقشار مردم، مسئولین محلی، پایوران سپاه و ایثارگران در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۱۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا محمدی امام جمعه دهگلان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) پاسدار و حافظ حق و معنویت بود که امروز پاسداران جمهوری اسلامی ایران به این امام اقتدا کردند و می‌خواهند پاسدار و حافظ دین و ارزش ها‌ی اسلامی باشند.

وی افزود: امام حسین (ع) بزرگ پاسداری است که با نثار همه هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و با فداکاری بی نظیرش درس آزادگی و عزت را برای همیشه به آزادگان جهان آموخت.

امام جمعه دهگلان با اشاره به جایگاه والای حضرت امام حسین (ع) در اسلام اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین ویژگی‌های حضرت امام حسین (ع) پاسداری از اسلام است که در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند و این خدمات ارزنده بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: ماه شعبان یکی از پر فضیلت‌ترین و پر ثواب‌ترین ماه‌های سال است، در این ماه اعیادی وجود دارد که هر یک از آنان مهم و از ارزش‌های بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه دهگلان بابیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است گفت: امروز هر کس در هر مقام و لباسی که باشد اگر از انقلاب و دستاورد‌های نظام دفاع کند پاسدار اسلام و انقلاب است و بایستی تلاش کنیم تا که این فرهنگ در جامعه همه گیر شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات