مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۷۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عباس توکلی صبح امروز در آغاز برگزاری سین یگانی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر  و با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امسال سعی داریم با همکاری فرماندهی تیپ برنامه‌های عقیدتی در موضوعات مختلف در روزهای شنبه و چهارشنبه به بهترین کیفیت برگزار کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های عقیدتی برگزاری سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم است، افزود: با هماهنگی که با اساتید این موضوع صورت گرفته امید است که این جلسات نیز با حضور فعال همکاران به بهترین شکل برگزار شود.

وی به دیگر برنامه‌های این معاونت در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال دوره‌های تربیت و تعالی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در مشهد، قم و بوشهر برگزار خواهد شد که در مشهد خانوادگی است.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر  با اشاره به اینکه دوره‌های تربیت و تعالی در مشهد به مدت یک هفته برگزار می‌شود، افزود: سعی کرده‌ایم خانواده‌های پاسداران در این دوره‌ها نهایت بهره معنوی داشته باشند.

در ادامه و در اولین جلسه سین یگانی این تیپ حجت‌الاسلام حسن انصاری با تاکید بر اینکه بی‌غیرتی در بین مردها کم شده، بیان داشت: حساسیت مردها  نسبت به  حیاء زنان در جامعه کم شده است.

انصاری با بیان اینکه اگر غیرت در روابط مردم از بین  برود جامعه نیز نابود خواهد شد، گفت: فضا و شواهد نشان می‌دهد که دشمن نه امروزه بلکه از سال‌ها قبل نسبت به این موضوع سرمایه‌گذاری کلان کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخاطر عدم مدیریت، بنیان اخلاق، خانواده و دین که پایه‌های اقتدار ماست در حال تزلزل است، تصریح کرد: جامعه‌ای که از گناه آلوده شود از رحمت خدا محروم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها