خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه سرآمد ماموریت سپاه پاسداران، حفظ نظام است، گفت: صیانت از اصل مترقی ولایت فقیه و حمایت از مستضعفین و مظلومان جهان و ایجاد امنیت برای ملت ایران در مقابله با هر توطئه و تهدیدی است رسالت مهم سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۵۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: سپاه نهادی ارزنده، نوآور و مولود تفکر راهبردی امام راحل است که امروزه توسط یادگار ارزنده امام راحل، مقام معظم رهبری اداره می شود.

وی ادامه داد: پاسداران طلایه داران ارزش های دینی انقلابی و فرهنک بصیرت و معنوی در جامعه هستند و همه اعضای آن با الگوگیری از حماسه های جاودانه کربلا لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» را تکلیف می دانند و در همین مسیر قدم برداشته و ثابت قدم خواهند بود.

سردار خرم اضافه کرد: امروز مطالبات رهبر فرزانه انقلاب  به عنوان فرمانده معظم رهبری از سپاه، تحول گرایی و تعالی خواهی است و ماموریت اصلی سپاه در این راستا مقابله با نفوذ فرهنگی و ایجاد قدرت نرم در مقابله با فعالیت های اجتماعی دشمنان نظام است.

وی اظهارداشت: امروزه از طریق بسیج به بدنه اصلی جامعه متصل هستیم و سپاه و بسیج مولفه های اصلی قدرت انقلاب اسلامی حساب می شوند و سپاه نهادی مردمی است که از متن مردم برآمده است و بر مردمی بودن خود افتخار می کند و همراه و همگام با مردم در راستای پیشرفت کشور تلاش مضاعفی خواهد داشت.

ارسال نظرات