آیت الله علم الهدی:

سپاه یک جریان عملیاتی برای تحقق منویات ولایت و رهبری است

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه امروز تابلوی ولایت‌گرایی که در جامعه انقلابی ما به چشم می‌خورد نهاد مقدس سپاه پاسداران است، گفت: سپاه یک جریان عملیاتی برای تحقق منویات ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۴۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در همایش تجلیل از فعالین فرهنگی حاشیه شهر مشهد مقدس که به میزبانی سپاه ناحیه حر مشهد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به بیان ویژگی‌های حضرت ابوالفضل (ع) پرداخت و بیان کرد: حضرت ابوالفضل العباس(ع) نمونه بک ولایتمدار بودند. امروز نهادی که در عرصه ولایت‌گرایی، عشق و ایثار در راه ولایت به عنوان یک نهاد برجسته محور اقتدار نظام و انقلاب را نمایش می‌دهد نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز تابلوی ولایت‌گرایی که  در جامعه انقلابی ما به چشم می‌خورد نهاد مقدس سپاه پاسداران است. سپاه در هر عرصه و در هر موقعیتی در مقام پیشبرد فرمایشات و مطالبات  رهبر معظم انقلاب  وارد  شد و ما نمونه آن را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی کشور مشاهده می‌کینم.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد:  فعالیت سپاه در عرصه‌ اقتصاد به عنوان یک نهاد اقتصادی نیست. فعالیت سپاه در عرصه‌ سیاست به عنوان یک نهاد قدرت یابی که بخواهد در راس قدرت یک نظام قرار بگیرد نیست. ورود سپاه در همه‌ی این عرصه‌ها برای عینی سازی راهبرد و رهنمود مقام معظم رهبری در این کشور و جامعه انقلابی است؛ و نمونه آن حرکت امروز قرارگاه شهید برونسی در سپاه امام رضا (ع) می‌باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز دو جریان در مقام مسئله ضروری و  مورد توجه مقام معظم رهبری است. جریان اول رسیدگی به نسل جوان است. تمام عظمت نظام در ایثارگری جوانان در ۸ سال دفاع مقدس بود و تمام فعالیت‌ها و اقتداری که نظام ما امروز به وجود آورده در سایه ایثارگری‌های نسل جوان ما در کشور و جامعه انقلابی بوده است. توجه به جوان و نسل جوان به عنوان یک اصل قطعی برای ما قابل توجه است .
 
امام جمعه مشهد عنوان داشت: مشکل جوان امروز در دو مسئله است. یکی موضوع ساماندهی کردن نسل جوان و شروع زندگانی خانوادگی و ساماندهی زندگی برای دختران و پسران جوان است. و مسئله دوم جوانان مسئله اشتغال می‌باشد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با صدور دستوری به بنده نسبت به حاشیه شهر مشهد فرمودند ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر تشکیل شد. در همه‌ی فعالیت‌های برجسته فرهنگی در مدت سه سال که به فرمان مقام معظم رهبری در حاشیه شهر صورت گرفته است تکیه معتبر ما به نهاد سپاه پاسداران و سپاه امام رضا(ع) بوده است که با کمال اخلاص در ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی بیش از ۷۰۰ پروژه در این سه سال اجرایی و زیر ساخت‌های فرهنگی را برای این ستاد ساماندهی اماده کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها