امام جمعه ساوه:

پاسداران؛ حافظ استقلال و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه ساوه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبعیت محض از فرامین و منویات ولی فقیه برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آماده هرگونه جانفشانی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۲۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز پاسدار، در جمع پاسداران و جمعی از بسیجیان و جانبازان سپاه ناحیه ساوه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، با اشاره به جایگاه پاسداران در ایجاد عزت و اقتدار کشور گفت: سپاه پاسداران علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، با تمام توطئه‌های دشمنان مقابله کرده و آن‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

وی افزود: هنر پاسداران جان برکف انقلاب این بود که در فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و محرومیت‌ها، هیچ‌گاه از خط اصیل انقلاب و نظام ولایت زاویه نگرفته و همواره بازویی پُر توان برای نظام و در خط ولایت بوده‌اند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: سپاه پاسداران علاوه برموفقیت‌ در عرصه‌های نظامی، در عرصه‌های سازندگی هم سرآمد است و همیشه در تمامی این عرصه‌ها با رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی که داشته خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به شکل گیری سپاه پاسداران در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش پاسداران برای ایجاد امنیت در کشور گفت: سپاه پاسداران در اولین روزهاى پس از انقلاب، در شرایطى شكل گرفت كه دشمناان نقلاب ملت ایران و استقلال كشور، تحركات فراوانى را براى برهم زدن ثبات، آرامش و امنیت كشور شروع كرده بودند.

وی پیام فرهنگ حسینی را مبارزه با ظلم و برقراری عدالت تا ظهور امام عصر(عج) دانست و گفت: آنچه که ماندگار و دارای اصالت است، فرهنگ حسینی است که باعث می‌شود در انسان بصیرت ایجاد شود. این فرهنگ، فرهنگ عزتمندی و استقامت است.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبعیت محض از فرامین و منویات ولی فقیه برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آماده هرگونه جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار