امام جمعه ساوه:

مقاومت جانبازان به انقلاب اسلامی عزت داد

امام جمعه ساوه گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته است دشمن را به خاک ذلت بکشاند و در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه دست پیدا کند به دلیل روحیه ایثارگری و فداکاری جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۲۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه همزمان با روز جانباز در دیدار با خانواده جانباز ساوجی « محمدرضا تنها» و خانواده شهید «رمضان سبک‌پا» ضمن تبریک سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، روز پاسدار و تکریم مقام شامخ شهیدان و حماسه سازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درس فداکاری و ایثار در راه رهبر و اسلام را بایستی از علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) آموخت.

وی با تاکید بر اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، گفت: جانبازان امنیت و آسایش ملت را بر آسایش خود ترجیح دادند و برای اعتلای اسلام از جان خود نیز گذشتند و ایثار کردند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: جانبازان ادامه دهندگان راه حضرت عباس(ع) هستند و روز جانباز یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس است که باید نسل به نسل در جامعه منتقل شود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته است دشمن را به خاک ذلت بکشاند و در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه دست پیدا کند به دلیل همین روحیه ایثارگری و فداکاری جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های مکتبی و مؤمن انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات