خبرهای داغ:
کارشناس مسائل پاکستان:

عالمان پاکستانی پشتیبان ولایت فقیه هستند

کارشناس مسائل پاکستان گفت: عالمان پاکستانی پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم کشورشان معرفی کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
عالمان پاکستانی پشتیبان ولایت فقیه هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد یعقوب بشوی ظهر امروز در کمیسیون علمی همایش جریان شناسی فرهنگی در عرصه بین الملل در مجتمع عالی امام خمینی (ره) با اشاره به ویژگی‌های عالمان شیعه پاکستانی اظهار کرد: این عالمان متعهد هستند و حاضر نمی‌شوند که در برابر دریافت کمک از دشمنان دست از حمایت خود از ولایت فقیه بردارند.

وی ادامه داد: امروز جنگ ما جنگ فرهنگ‌ها است و عالمان پاکستانی با جریان‌های تکفیری و جریان‌های ضد دینی مبارزه می‌کنند، انقلاب اسلامی نمونه‌ای از ارزش‌های اسلامی است و اگر راه خودمان را از انقلاب جدا کنیم، قطعا می‌بازیم.

کارشناس مسائل پاکستان افزود: مردم پاکستان به عالمان شیعه به چشم نجات دهنده نگاه می‌کنند، چون آن‌ها متعهد هستند، عالمان شیعه پاکستانی فتوای مرجعیت را به دست مردم شیعه پاکستان در مرز‌های چین هم رساندند و این عالمان پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم پاکستان معرفی کردند.

بشوی، عالمان پاکستانی را اهل قلم دانست و تصریح کرد: این عالمان کتاب‌های زیادی را نوشتند، همچنین اشعار زیادی در خصوص اهل‌بیت (ع) توسط عالمان و شعرای پاکستانی سروده شده است و به دلیل تلاش این عالمان، اقبال لاهوری به تشیع گرایش پیدا کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه نباید مصرف کننده بیگانه باشیم، بلکه باید فرهنگ ناب اسلامی را صادر کنیم.
ارسال نظرات