خبرهای داغ:

جشن بزرگ روز پاسدار در مسجد امام جعفر صادق (ع) اشنویه

همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم ویژه ای به مناسبت روز پاسدار به همت فرماندهی سپاه پاسداران اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این ویژه برنامه با حضور امام جمعه و فرماندار، مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان و سپاه اشنویه در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان اشنویه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی حسینی، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اشنویه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به مقام و منزلت پاسداری اشاره کرد و گفت: نامگذاری ولادت باسعادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار از سوی حضرت امام خمینی(ره) مجالی است برای تبیین رشادتها و غیورمردیها مردانی که حافظ و پاسدار دین الهی و ارزشهای آن هستند و وجودشان نویددهنده آرامش و امنیت کشور اسلامی است. دلاورمردان غیوری که با الگو گرفتن وتاسی از اباعبدالله (ع) تا خون در رگهایشان جاریست پای اسلام و ارزشهای آن ایستاده اند.

در ادامه این مراسم ماموستا سید مصطفی خاتمی با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به زندگی بابرکت امام حسین (ع) گفت: حسین بن علی (ع) در زندگی پرخیر و برکت خود احیاگر دین مبین اسلام است و با طاغوت زمان خود به ستیز پرداخت و بر ها به ظلم و جور به واخواست به طوری که امروز تبدیل به اسوه همه ادوار تاریخ بشری شده است و تمام انسانهای آزاداندیش جهان زندگی پربار ایشان را برای خود الگو قرار می دهند. امام حسین با قیام خود نه تنها دین اسلام را زنده کرد، بلکه کرامت انسانی را مجددا به امت اسلامی بازگرداند و بر همگان ثابت کرد که مسلمان سلطه پذیر نیست.

در انتهای این مراسم معنوی از پاسداران نمونه و بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان اشنویه با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار