خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: گرفتار شدن در امور دنیوی و نهایتا سقوط انقلابیون از راهبردهای دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۸۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه ارومیه ضمن تبریک اعیاد شعبان به ماموریت سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط کنونی منطقه پرداخت و گفت: امروز شاهد حضور تمام عیار دشمن در منطقه غرب آسیا برای مقابله با انقلاب اسلامی هستیم و این حضور دشمن وظیفه ما پاسداران را پیش از پیش سنگین تر می کند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: شکست های مکرر آمریکا در برابر جبهه مقاومت دشمنی استکبار را با نهاد مقدس سپاه پاسداران که بعنوان بازوی قدرتمند ولایت سیاست های رهبر فرزانه انقلاب را پیروزمندانه دنبال می کند را افزایش می دهد.

حجت الاسلام سرایی در جمع پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت ارومیه افزود: موشک های دوربرد سپاه پاسداران و برخورد بدون تعارف رزمندگان سپاه با تفنگداران متجاوز آمریکایی به حریم کشور اسلامی و همچنین کوتاه نیامدن سپاه از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی موجب خشم سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی گردیده و امروز سعی می کنند به هر نحو ممکن هیمنه پوشالی خود را در جامعه جهانی حفظ نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان به تلاش دشمنان در استحاله نیروهای انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: هرچند ریزشهایی در نیروهای انقلاب دیده شده ولی به حول قوه الهی رویش های فراوانی را در بین جوانان مومن و انقلابی شاهد بوده و هستیم.

سرایی با اشاره به سفارش حضرت امیرالمومنین(ع) مبنی بر پرهیز از گرفتاری در دام دنیا توسط کارگزاران حکومت اسلامی گفت: گرفتار شدن در امور دنیوی و نهایتا سقوط انقلابیون از راهبردهای دیگر دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی است و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی می بایست هوشمندانه این توطئه را هر چند از طرف عوامل داخلی دشمن باشد شناسایی و ناکام نمایند.

وی ضمن اشاره به عدم تناسب روحیه محافظه کاری با حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف جبهه مقاومت در پی ترویج دین منهای روحیه جهادی و انقلابی هستند و این امروز متاسفانه در برخی از اظهار نظرها مطرح می شود .

ایشان تاکید کرد : مسیر روشنی که حضرت امام(ره) ترسیم نموده و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید می نمایند حفظ روحیه انقلابیگری در مسئولان و مردم برای مقابله با تهدیدات و حل مشکلات داخلی جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون رشادت و جانفشانی جانبازان سرافرازی هستیم که همه جان و مال خود را هزینه پیشرفت انقلاب کرده اند و وظیفه سنگین جامعه پاسداشت ارزش هایی است که از جانبازان عزیز به یادگار مانده است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با بیان جمله تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، خاطر نشان کرد: معنویت، جهاد و شهادت و ولایتمداری همه دارایی ما پاسداران است و علت دشمنی استکبار و معاندان با سپاه را باید در این نقطه جستجو کرد.

حجت الاسلام سرایی گفت: امروز دوست و دشمن می دانند که سپاه مایه اقتدار و سربلندی این کشور و نظام است و صلابت و قدرت روز افزون جبهه مقاومت در برابر دشمنان از این نهاد انقلابی سرچشمه می گیرد و چیزی که موجب اقتدار این نظام باشد قطعا مغضوب دشمن خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در پایان با انتقاد از برخی مسئولین که شعار انقلابی داده و غیر انقلابی عمل می نمایند، افزود: بسیاری از مسئولین با ذکر خاطرات سراسر انقلابی شهید مهدی باکری ایشان را اسوه و الگوی عملی مدیریت معرفی می نمایند اما در نامگذاری فرودگاه ارومیه که بی نام و نشان می باشد عاجز مانده و اقدامی صورت نمی دهند

 

 

ارسال نظرات