استاندار اردبیل گفت: گرامی نگهداشتن یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس وظیفه بزرگی بر عهده ماست و تحمل درد‌ها و صبر و استقامت جانبازان و خانواده گرامی آن‌ها باید ارج نهاده شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۸۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

تحمل درد‌ها و صبر و استقامت جانبازان و خانواده گرامی آن‌ها باید ارج نهاده شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروز در دیدار با جانبازان 70 درصد در اردبیل اظهار داشت: گرامی نگهداشتن یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس وظیفه بزرگی بر عهده ماست و تحمل دردها و صبر و استقامت جانبازان و خانواده گرامی آنها باید ارج نهاده شود.

وی با اشاره به وظیفه خطیر و حساس مسئولان مربوطه در ارتباط با حمایت از جانبازان و خانواده‌های معظم آن‌ها افزود: باید این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار دستگاه‌های ذی‌ربط باشد و ما از جانبازان عزیز و خانواده‌های گرامی آنها می‌خواهیم که دعاگوی ما در انجام مسئولیت خطیرمان در خدمت به جامعه باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به ایثار و فداکاری‌های رزمندگان ،جانبازان و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی که با تاثیرپذیری از رشادت‌های سرور و سالار شهید امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در دشت کربلا جانانه از ایران اسلامی پاسداری کردند مثال‌زدنی است افزود: باید ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: چهارم شعبان المعظم فرخنده میلاد با سعادت علمدار باوفای کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) در تقویم رسمی کشور مزین به روز " جانباز " است که مسئولان در این زمینه باید کوشا باشند.

یاسر شاهی افزود: جانبازان مایه فخر و افتخار کشورمان هستند و تلاش و کوشش‌های آنها در دستیابی به اقتدار و عظمت کنونی کشورمان شایسته تقدیر و قدردانی است و ما خود را خدمت‌گذار این قشر بزرگ و از خودگذشته می‌دانیم و با جان و دل از این بزرگواران حمایت کرده و در راستای رسیدگی به مشکلات و مسائل آنان گام برداریم.

وی با تمسک به آیات قرآن و احادیث راز خلقت عالم هستی را عبودیت انسان برای خداوند متعال عنوان کرد و گفت: این راز را حضرت حق در وجود مبارک امام حسین(ع) متجلی کرده و حضرت ابوالفضل(ع) نیز با تابعیت از امام خود عشق و ارادت به ولایت را با ایثارگری و تقدیم جان عزیز خود به اثبات رساند.

ارسال نظرات