سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت:اجرای برنامه های فرهنگی وهنری درجامعه باید هدف دار باشد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۶۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،رضا مهدیان درنشست با مسئولین انجمنهای فرهنگی وهنری شهرستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش انجمن های فرهنگی و هنری گفت: برای ایجاد نشاط در جامعه لازم است با توجه به نیاز های مردم برنامه های فرهنگی و هنری به شیوه ی نوین اجرا شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد:راه اندازی کاروان فرهنگی و هنری و اعزام آن به مناطق روستایی و شهری از برنامه های بسیار خوب و ابتکاری این اداره در سال گذشته بوده است و نیازمند تقویت هرچه بیشتر در زمینه فرهنگ و هنر می باشد که این امر در سال ۹۷ با حمایت هرچه بیشتر نسل جوان نمود پیدا خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان میامی استعدادهای نوظهور بسیاری دارد که باید در جهت شناسایی آنها برنامه ریزی و اقدام شود و در این راستا می توان از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه در مناطق روستایی بهره مند شد.

مهدیان گفت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تحقق شعار سال، در حوزه اقتصاد و هنر با ارائه طرح هایی خلاقانه و استفاده از هنر و اندیشه هنرمندان و فعالان سطح شهرستان در این زمینه به صورت تخصصی تر کار شود.

در پایان این نشست مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان میامی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های سال گذشته،برنامه های پیشنهادی سال ۹۷ را نیز اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها