خبرهای داغ:
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از جانبازان این سازمان، گفت: جانبازان سند مقاومت، رشادت و پایداری مردم این دیار در برابر زیاده خواهی ها و تجاوز دشمنان به میهن اسلامی بوده و با اقتدا به بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) در جهت پاسداری از حریم ولایت و امامت از جان شیرین خود گذشته اند.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۶۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: ما امروز  عطر و بوی شهدا را از همسنگران آن ها یعنی جانبازان استشمام می کنیم، در واقع جانبازان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال مفاهیم ارزشی دوران دفاع مقدس به نسل های بعدی نقش بسزایی دارند و افتخار این بزرگواران همین بس که مقام معظم رهبری هم جانباز می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ماه شعبان، بیان کرد: ماه شعبان از چندین جهات حائز اهمیت بوده و در واقع مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان بشمار آمده و قرار گرفتن اعیاد خجسته در این ماه بر اهمیت و فضلیت آن افزوده است.

طی مراسمی با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی تجلیل شد.

ارسال نظرات