فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود:
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود گفت:دانش آموزان باید خود را به سلاح دین و تقوا و بصیرت مجهز نمایید و علم خود را با بصیرت و عمل همراه کنید.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۶۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوذر مطهری در نشست گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در واحد پیشگام حضرت ابوالفضل (ع) حوزه ایمان شاهرود در نمازخانه دبیرستان ابوالفضل (ع)شاهرود در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و آزاده با بیان اینکه در طول چهل سال از انقلاب این نظام به پشتیبانی مردم روند رشد خود را حفظ کرده است افزود: حفظ این نظام به توسل، توکل و پیروی از ائمه اطهار و ولایت فقیه محقق شده است.
وی افزود: گرامیداشت اعیاد و مناسبت ها برای این است که ما هدف و راه خود را گم نکنیم و بدانیم که مسیر حرکت ما چیست و باید در آن قدم برداریم.
مطهری با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم تغییر اعتقادات و معرفت دینی نسل جوان است گفت: دشمن در جنگ نرم و با ابزار فرهنگی و استفاده از ماهواره پ شبکه های اجتماعی تلاش دارد تا نسل جوان جامعه را از دین جدا کند و این توطئه به صورت جدی دنبال می شود.
وی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت سلاح مبارزه با دشمنان است افزود: رهبر انقلاب به جوانان اعتماد دارد و این را شما در سخنرانی های ایشان بارها توجه کرده اید و این یعنی شما امید آینده انقلاب هستید و باید خود را آماده کنید.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا با بیان اینکه نهادهای انقلابی امروز مورد هجمه دشمنان قرار دارند عنوان کرد: سپاه و بسیج امروز هم در داخل کشور و هم در خارج افتخار آفرین است و به همین منظور مورد غضب دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد.
وی ادامه داد: اگر ما توجه کنیم می بینیم امروز رشادت جوانان این مرز و بوم در خارج از مرزها دشمنان را زمین گیر کرده است و آنها را ملت و مبهوت خود کرده و آنها چون چاره ای در میدان مبارزه عملی ندارد با جنگ نرم تلاش دارند اثرگذار باشند.
مطهری با بیان اینکه راه نجات از این هجمه های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی بصیرت و هوشیاری است گفت: شما دانش آموزان باید خود را به سلاح دین و تقوا و بصیرت مجهز نمایید و علم خود را با بصیرت و عمل همراه کنید تا اثرگذار باشد و دشمنان در توطئه های خود ناکام و ناامید شوند و این راه را باید با توان ادامه دهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها