رئیس بنیاد شهید میامی:

۴۳ فقره تسهیلات مسکن به جانبازان وایثارگران میامی پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد شهید میامی گفت: باهدف خدمت‌رسانی به جانبازان و همچنین ایثارگران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، ۴۳ فقره تسهیلات مسکن در سال ۹۷ به متقاضیان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۶۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

محسن چین سری در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن اشاره به پرداخت ۴۳ فقره تسهیلات مسکن به جانبازان و ایثارگران میامی، به‌مثابه یکی از اقدامات بنیاد شهید این شهرستان در سال جاری، تأکید کرد: این تسهیلات نسبت به سال۹۶ رشد ۹۰ درصدی را دارا خواهد بود که قطعاً می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن ایثارگران و جانبازانی باشد که همچنان از مشکل مسکن در میامی رنج می‌برند.

وی افزود: در سال گذشته ۲۲ فقره تسهیلات مسکن ویژه ایثارگران و جانبازان در سطح میامی پرداخت شد که خوشبختانه در سال جاری شاهد استفاده این افراد از منازل ساخته‌شده خواهیم بود.

رئیس بنیاد شهید میامی در ادامه گفت: در سال ۹۶ همچنین ۱۶ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی ۵۰ میلیون تومانی نیز به ایثارگران و جانبازان میامی پرداخت شد که این میزان در کنار ۱۰ فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی درمجموع مایحتاج مالی ۲۶ طرح اشتغال‌زایی روستایی و شهری را در شهرستان فراهم کرد.

چین سری بابیان اینکه مجموعاً یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ۹۶ به جانبازان و ایثارگران میامی پرداخت‌شده است، تأکید داشت: در سال جاری نیز سیاست‌های بنیاد شهید در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای تحقق تعهد اشتغال این دستگاه خدمت‌رسان، مانند سال گذشته ادامه خواهد داشت.

وی درباره بهسازی گلزارهای شهدای میامی نیز بیان کرد: عملیات و بهسازی و مرمت گلزار شهدای فرومد و حسین آباد، باغچه، کالپوش، کلاته سادات، قوشه و عباس آباد در سال ۹۷ انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید میامی همچنین از کلنگ زنی گلزار شهدای میامی در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: طرح بهسازی این مکان مقدس، با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان طی دو سال انجام می شود.

چین سری بابیان اینکه ۳۳گلزار شهید در میامی وجود دارد، تأکید کرد: این شهرستان ۱۴۳ شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، پنج شهید گمنام و ۲۵۳ جانباز سرافراز دارد که فرومد، بیشترین شهید را در بین تمام روستاهای شهرستان به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار