خبرهای داغ:
شهردار میامی،طی پیامی،ولادت امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل(ع)وامام سجاد(ع) را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۵۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،دراین پیام آمده است:

دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی(ص) همتی جانانه می‌طلبد که بی‌شک در امام حسین(ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش‌ها نمود یافته است.

پاسداران ایران اسلامی به عنوان نیروهای کارآمد و خستگی ناپذیر نظام همواره نقش مهمی را در مقاطع حساس انقلاب اسلامی ایفا می کنند و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هوشیاری، آمادگی و روحیه پاسداری است که می‌تواند انقلاب و جهت گیری عظیم این ملت و راهی را که به سوی سعادت دنیا و آخرت خود می‌پیماید، پایدار کند.

همچنین جانبازان، ارزنده‌ترین یادگاران دوران حماسه‌ دفاع مقدس و نمونه های بزرگ شجاعت و فداکاری هستند که همواره به تأسی از الگوی جانبازان جهان حضرت ابوالفضل العباس(ع) بر اصول انقلاب اسلامی وفادار بوده و با شجاعت از آرمان های نظام و انقلاب دفاع می کنند.

اینجانب به پاس قدر نهادن به مقام والای پاسداران و جانبازان ایران اسلامی، این اعیاد شکوهمند را به تمامی ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار شهر میامی تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را در پیمودن راه پرافتخار شهدای گلگون کفن، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها